Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> 100 dni do PyeongChang

100 dni do PyeongChang

Eurosport i Polski Komitet Olimpijski łączą siły. Stacja została oficjalnym partnerem telewizyjnym PKOl. To kontynuacja misji wspierania idei olimpijskiej, którą wziął na siebie Eurosport, jako partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego przez najbliższe 10 lat.

 

Porozumienie ogłoszono podczas konferencji w warszawskiej siedzibie PKOI z okazji 100 dni do rozpoczęcia XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w koreańskim PyeongChang. Nadchodzące igrzyska olimpijskie są pierwszymi od czasu nawiązania przez nas przełomowej współpracy z MKOl. Jesteśmy zaszczyceni, że w Polsce połączyliśmy siły z PKOl w tej olimpijskiej podróży, ponieważ naszą ambicją jest wyniesienie sportowych emocji związanych z tym szczególnym wydarzeniem na zupełnie nowy poziom. Chcemy dotrzeć do nowych widzów, wszędzie tam, gdzie chcą nas oglądać – również tych młodszych, dlatego tak ważny jest sposób, w jaki opowiadamy o igrzyskach, innowacyjne narzędzia oraz zespół świetnych ekspertów – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP country manager Discovery w Polsce.

 

– Dobrym słowem oddającym nasze starania  zrelacjonowania najbliższych Igrzysk Olimpijskich jak najpełniej jest… „więcej”. Na pewno więcej ekranów, więcej treści, więcej unikatowej techniki – np. specjalne studio „Rzeczywistości rozszerzonej”  zbudowane ze ekranów ledowych – dodaje D. Żurkowska – Bytner.   

 

Jednym z elementów misji Polskiego Komitetu Olimpijskiego jest promowanie idei olimpijskiej i upowszechnianie rozwoju poprzez sport. Dzięki nawiązaniu współpracy z Eurosportem, który gwarantuje nowoczesne i wielowymiarowe podejście do transmisji z igrzysk, dotrze ona do milionów kibiców w Polsce nie tylko na tradycyjnym ekranie telewizora, ale również poprzez inne platformy, media społecznościowe, a także oficjalne strefy kibica. – Ta współpraca to szansa na dotarcie z przekazem do jeszcze szerszego grona odbiorców, a także możliwość zaprezentowania kampanii przygotowanej przez PKOl dla promocji Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej PyeongChang 2018. Kampania realizowana jest pod hasłem „Jesteśmy jedną drużyną”, cieszymy się, że od dziś Eurosport do niej należy. – dodał Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

 

Eurosport zapewni zupełnie nowe doświadczenia związane z igrzyskami poprzez transmisje na żywo i na żądanie na wszystkich ekranach w 48 europejskich krajach*. Zaangażuje widzów we wciągającą opowieść pokazaną z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jej narratorami będą znakomici eksperci i sportowcy, relacjonujący wszystkie wydarzenia z olimpijskich aren, zbliżając kibiców do igrzysk i ich bohaterów – olimpijczyków. Co więcej, interaktywna aplikacja Eurosport Player będzie jedynym miejscem, w których widzowie będą mogli obejrzeć każdą sekundę olimpijskich zmagań – online, na urządzeniach mobilnych czy telewizorach z dostępem do internetu.

 

*Poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. W tym roku Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku.

    • Numer 9-10/2023


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…