Starcie Polski i Irlandii Północnej odbiło się szerokim echem również w mediach społecznościowych. W ciągu czterech godzin, użytkownicy Twittera wysłali w świat 112 tys. tweetów z hashtagiem #POLNIR. Potencjał tych rozmów wykorzystały również marki. Wykres aktywności użytkowników, którzy tweetowali używając #POLNIR wskazuje, że najchętniej komentowano kulminacyjne momenty meczu, takie jak efektowna bramka Arkadiusza Milika. W tym czasie pojawiało się nawet 2,5 tys. tweetów na minutę” – wyjaśnia Arek Pietrzyk z Flockbeat.com, który przygotował badanie. „Użytkownicy Twittera chętnie komentowali też przebieg rozgrywki przez cały czas jej trwania i wspólnie cieszyli się z sukcesu naszej reprezentacji, generując w ostatnich chwilach meczu ponad 2 tys. tweetów z #POLNIR na minutę” – dodaje Pietrzyk. Zwycięskie, spotkanie polskiej drużyny narodowej w ramach #Euro2016 komentowano jeszcze długo po meczu. #POLNIR pojawiał się w trendach, czyli najpopularniejszych tematach na Twitterze jeszcze przez co najmniej dwa kolejne dni.