Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> 14,3 mln widzów meczu Polska-Niemcy

14,3 mln widzów meczu Polska-Niemcy

euro_2016Transmisję czwartkowego meczu Polska – Niemcy, który zakończył się remisem 0:0, w polskich kanałach telewizyjnych oglądało 14,35 mln osób, z czego 7,93 mln w TVP1, a 6,42 mln w Polsacie i Polsacie Sport.

Średnia widownia transmisji z hitowego pojedynku w TVP1, Polsacie i Polsacie Sport wyniosła 14,35 mln osób. Przełożyło się to na 80,89 proc. udziału tych stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 85,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Oznacza to, że tylko 19,11 proc. osób oglądających wtedy telewizję miało włączone inne kanały.

Mecz był pokazywany w TVP1 (komentowali go Dariusz Szpakowski i Andrzej Juskowiak) oraz Polsacie i Polsacie Sport (z komentarzem Mateusza Borka i Tomasza Hajty). W pierwszej stacji transmisja przyciągnęła 7,93 mln widzów (co dało 44,68 proc. udziału), w drugiej – 5,48 mln (30,93 proc. udziału), a w trzeciej – 936,5 tys. (5,28 proc. udziału).

 

Transmisja meczu Polaków z Niemcami zgromadziła nieco więcej widzów, niż pojedynek Polski z Irlandią Północną rozegrany w niedzielę, 12 czerwca br. Spotkanie to łącznie oglądało 12 mln osób  (z czego 7,02 mln w TVP1, 4,12 mln w Polsacie, a 870 tys. w Polsacie Sport).

    • Numer 5/2018


    • Multimedia poczekają czy ktoś już czeka na Multimedia?


      Spektakularna klapa planowanej przez Liberty Global akwizycji sieci Multimedia Polska wywołuje pytanie – co dalej z…

    • Więcej „plusów dodatnich”


      z Andrzejem Rogowskim, prezesem zarządu Multimedia Polska rozmawiają Danuta Harenda i Andrzej…

    • Idzie wiosna – czas na Style!


      Wnętrze Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie rozkwitło 1 marca br. kwiatami  – w takich dekoracjach stacja TVN…