Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > Gdzie byliśmy? >> Grupa TVN i Discovery Polska – lifestylowo

Grupa TVN i Discovery Polska – lifestylowo

Kto stroni od polityki i publicystyki, a w telewizji ogląda głównie kanały lifestylowe, tego powinny zainteresować najnowsze propozycje stacji należących do Grupy TVN – Discovery. A jest tych kanałów 6, a w każdym po kilka propozycji. W sumie – dla każdego coś absolutnie miłego. Dla sceptyków – kilka nowości, jak np. zapowiadany na maj program Anny Orskiej, artystki tworzącej biżuterię poprzez inspiracje przedmiotami codziennego użytku i wierzeniami kultur z odległych zakątków świata. Czy w jakiejkolwiek telewizji innej niż w TVN Style obejrzelibyście sztukę malowania antycznych wzorów zapoteckich Indian, mieszkańców Meksyku? Wielkim wyróżnieniem dla polskich widzek jest też ściągniecie do naszego kraju brytyjskiego stylisty i projektanta Goka Wana, który właśnie Polkom doradzał będzie wybór ślubnych kreacji (TLC). Ubrania, remonty, ogrody, medycyna, podróże… No i oczywiście gotowanie w Food Network, gdzie Robert Makłowicz powoli zamienia się w przystawkę dla rodziny Gesslerów. Z autorskim programem obok Gessler – mamy zadebiutuje tam tej wiosny Gessler – syn, czyli Tadeusz Müller.

I tylko na ogólnorozrywkowy Discovery Life nowego pomysłu jakby brak.

    • Numer 11/2019


    • Reality show… musi trwać


      Gatunek reality show ma wiele medialnych odsłon. Podglądanie, wyławianie talentów, randkowanie, zmagania…

    • Motoryzacyjnie zbzikowani


      z Maciejem Maciejowskim, członkiem zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialnym za obszar digital, rozmawiają Danuta…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…