Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Anna Putts w HBO

Anna Putts w HBO

Anna Putts objęła stanowisko director brand marketing na Europę Środkową w HBO. – Jest to nowa pozycja w organizacji. Anna będzie zarządzała brand marketingiem w krajach Europy Środkowej – informuje Agnieszka Niburska, wicedyrektor marketingu HBO ds. PR. Podlegać jej będzie dyrektor marketingu HBO Beata Czarnecka. W ostatnim czasie A. Putts była head of marketing communication UPC na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Od 2014 do początku 2017 r. piastowała funkcję dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska. Wcześniej związana była z platformą Canal+ (wówczas nc) oraz ITI Neovision.

    • Numer 3/2020


    • Jaka będzie przyszłości telewizji?


      Telewizyjne supermarkety i zemsta nadawców.  Wiele lat temu francuski pisarz Victor Hugo powiedział:…

    • Więcej, szybciej, wydajniej


      z Klausem von Kriesem, area sales managerem firmy AVM rozmawia Andrzej Marciniak. Nie ma pan wrażenia, że…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…