Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> ASTA-NET wchodzi na rynek MVNO

ASTA-NET wchodzi na rynek MVNO

ASTA-NET SA rozpoczęła sprzedaż telefonii komórkowej pod marką Namaste Mobile jako wirtualny operator komórkowy (MNVO). Usługa oparta jest o infrastrukturę Polkomtela, również w ramach technologii 5G. – Telefonia komórkowa to kolejna usługa w portfolio ASTA-NET. W ubiegłym roku uruchomiliśmy nowoczesną usługę telewizyjną pod marką MeeVu, a także usługę Wi-Fi Home Spot pozwalającą na rozszerzenie działania Wi-Fi w domach klientów. Pracujemy również nad produktem tv, który umożliwi nam świadczenie usługi OTT. MVNO to kolejny krok w naszej strategii budowania przewagi konkurencyjnej na rynku lokalnym ale też pozwalający wyjść z usługą poza własną sieć kablową. – podkreśla Zbigniew Ryczek prezes zarządu ASTA-NET. Namaste Mobile obejmuje wyłącznie ofertę abonamentową (post-paid) dostępną od 4 marca 2022 r. W ramach oferty telefonii komórkowej znajdziemy 7 pakietów, w tym SMS i MMS, połączenia głosowe, a także roaming międzynarodowy z pakietem Internetu do wykorzystania w krajach Unii Europejskiej. Wszystkie pakiety zawierają dostęp do 5G oraz elastyczne pakiety internetu od 6GB do 100 GB. Dla klientów podróżujących po krajach UE dostępna jest oferta z roamingiem. Najtańsza opcja abonamentu komórkowego oferowanego przez ASTA-NET to 9,90 zł, a pakiet obejmuje nielimitowane rozmowy do sieci Namaste Mobile oraz 2GB internetu mobilnego. 

– Namaste Mobile to szeroki wachlarz pakietów internetowych, roaming międzynarodowy, możliwość łatwego przeniesienia numeru oraz jedna faktura dla wszystkich usług telekomunikacyjnych u jednego operatora – ASTA-NET. Tym samym MVNO daje nam możliwość zagospodarowania niszy rynkowej niedostępnej dla operatorów MNO. Ofertę Namaste Mobile kierujemy do wszystkich, którzy mają wysokie oczekiwania technologiczne i którym zależy na dobrej ofercie cenowej.– mówi Krzysztof Burmer – dyrektor sprzedaży i marketingu ASTA-NET.

ASTA-NET w październiku 2021 r., wprowadziła do portfolio telewizję IPTV, która dostępna jest w ofercie z Internetem światłowodowym. Nowa usługa cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Spółka intensywnie rozbudowuje swoją sieć światłowodową, w jej zasięgu jest obecnie 116 tys. gospodarstw domowych.    

    • Numer 7-8/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…