W połowie września br. rozpoczęły się działania promocyjne wspierające premierę drugiego sezonu serialu „Ultraviolet”. To serial kryminalny, w którym tajemnice i niewyjaśnione przez policję sprawy rozwiązuje tytułowa grupa Ultraviolet, działająca w sieci i wykorzystująca do tego siłę nowych technologii. AXN wykorzystuje w kampanii reklamy outdoorowe. Komunikacja skupia się także na działaniach w telewizji, internecie, social mediach oraz niestandardowej współpracy z Pawłem Swanskim – malarzem, grafikiem, projektantem i ilustratorem, który wykonał projekt muralu inspirowanego serialem.
Kampania outdoorowa to przede wszystkim reklamy typu city light, w tym niestandardowy druk soczewkowy, zlokalizowane w 7 miastach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, GOP, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi. Ta część działań promocyjnych trwa przez 4 tygodnie, począwszy od 15 września. Działania w internecie (prowadzone od 16 września do 15 października) obejmują formaty displayowe, formaty wideo i reklamy w urządzeniach mobilnych. Serial Ultraviolet 2.0 promowany jest m.in. na takich portalach wysokozasięgowych jak onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, a także portalu tematycznym Filmweb. Poza tym stacja zdecydowała się na natywną współpracę z portalem gazeta.pl oraz współpracę z jednym z najbardziej popularnych twórców podcastów, Michałem Larkiem, autorem podcastu „Zabójcze opowieści”. Działania w social mediach zostaną wsparte kooperacją z wybranymi influencerami. Kampanię online uzupełnią działania w wyszukiwarkach.
Premiera serialu Ultraviolet odbędzie się 2 października o godz. 22.00 w AXN.