Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Bollywood HD nowym klientem Shi Communication

Bollywood HD nowym klientem Shi Communication

Od stycznia 2017 r. stacja tematyczna Bollywood HD rozpoczęła współpracę z agencją Shi Communication. Shi Communication zajmować się będzie pełną obsługą PR-owo – marketingową kanału Bollywood HD w Polsce, we współpracy z biurem ISGmedia w Izraelu.

Bollywood HD jest już dostępny w ofercie takich operatorów jak TOYA (pozycja 132) oraz Vectra (pozycja 322). Kanał nadaje przez całą dobę w języku polskim! To pierwszy i jedyny kanał telewizyjny prezentujący wyłącznie filmy wprost z wytwórni filmowej Bollywood. Indyjskie produkcje cechuje duża emocjonalność, piękne krajobrazy, kolory, muzyka
oraz wybitni aktorzy.
Bollywood HD trafia do szerokiej publiczności – kobiet, mężczyzn oraz młodzieży, serwując realizowane z rozmachem wysokobudżetowe produkcje. W ofercie są filmy o miłości, nasycone piękną muzyką i tańcem, jak również mocne kino akcji pełne popisowych trików kaskaderskich i efektów specjalnych, a także dramaty, thrillery czy komedie. Dla nastolatków kanał proponuje filmy obyczajowe skłaniające do refleksji nad najważniejszymi wartościami w życiu, takimi jak przyjaźń, zaufanie, czy ambicja.
Biblioteka kanału wzbogacana jest o ponad 600 godzin nowych treści rocznie! Za dystrybucję kanału odpowiada agencja TVPasja Sp. z o.o. Zadaniem Shi Communication jest wdrożenie strategii promocyjnej skierowanej zarówno do konsumentów jak i do operatorów kablowych i platform cyfrowych.

 

Shi Communication działa na polskim rynku od czerwca 2006 r.,  przygotowując i wdrażając kampanie z zakresu PR i marketingu oraz organizując wszelkiego rodzaju eventy dla wielu cenionych na świecie międzynarodowych marek t.j. Travel Channel, Food Network, The Walt Disney Company, Polkomtel, Multibank, Siemens, Pol Mot Warfama, Mattel.

    • Numer 11/2018


    • Zbrodnia w oku kamery


      Każdy kolejny sezon telewizyjny obfituje w nowe lub kontynuowane produkcje serialowe. Wśród nich – historie…

    • Sport między internetem a telewizją


      Z Michałem Polem, dyrektorem programowym segmentu sportowego Grupy Ringier Axel Springer Polska rozmawia Andrzej…

    • Unikatowy, nieszablonowy BBC First


      11 października br. w Warszawie odbyła się gala premiery kanału BBC First, podczas której dziennikarze, celebryci…