Jak informuje Serwis GoMobi.pl w 2013 r. w naszym kraju sprzedano 2 mln tabletów, z czego 40 proc. było polskiej produkcji. Spektakularny sukces rodzimych producentów był możliwy dzięki zaoferowaniu urządzeń dostępnych w cenie poniżej tysiąca złotych. Przykładem może być tu marka Colorovo należąca do ABC Data. Sprzedaż jej produktów, w tym przede wszystkim tabletów, wzrosła w 2013 r. ponad dwukrotnie. Na konferencji prasowej Maciej Michalski, kierownik rozwoju produktów mobilnych marki Colorovo, przewiduje, że rok 2014 będzie charakteryzował się podobną dynamiką. Colorovo wprowadziło właśnie na rynek kolejny tablet linii Vision – Colorovo CityTab Vision 7,85″ 3G GPS. To drugi model tabletu o przekątnej ekranu 7,85 cala. Na rynek trafiła też trzecia odsłona siedmiocalowego urządzenia – Colorovo CityTab Lite 7″.Sercem Colorovo CityTab Vision 7,85” 3G GPS jest bardzo wydajny czterordzeniowy procesor MTK 8389, o częstotliwości taktowania 4x 1,2 GHz. Za wyświetlanie grafiki w wysokiej rozdzielczości odpowiada ośmiordzeniowy układ graficzny PowerVR SGX544MP2. Ekran o przekątnej 7,85 cala wyposażony jest w matrycę IPS o rozdzielczości 1024×768 pikseli, która gwarantuje bardzo dobre kąty widzenia i naturalne odwzorowanie barw. CityTab Vision 7,85” spełnia wszystkie wymogi najnowszych tabletów. Warto podkreślić, że waży zaledwie 340 gramów. Wbudowany modem 3G sprawi, że użytkownik będzie on-line w każdym miejscu, do którego dociera zasięg sieci komórkowych. Dodatkowo funkcje rozmów głosowych, SMS i MMS pozwalają wykorzystać tablet jako wydajny telefon komórkowy. Koszt to 699 zł. Drugim produktem zaprezentowanym na konferencji jest PowerBox WiFi 5200. To zewnętrzna, przenośna bateria do tabletów i smartfonów. Pozwala na kilkukrotne naładowanie do pełna, z portu USB – telefonu komórkowego, smartfona czy tabletu. Po uruchomieniu funkcji WiFi można stworzyć sieć bezprzewodową i cieszyć się dostępem do internetu na dowolnej liczbie urządzeń.