Najpopularniejszy na świecie kanał e-sportowy GINX Esports TV podjął współpracę z Delegatą, agencją specjalizującą się w obsłudze firm z branży mediów i telekomunikacji. Umowa obejmuje doradztwo i działania dystrybucyjne skierowane do małych i średnich operatorów, rozszerzając tym samym zasięg stacji w Polsce, na jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków e-sportowych na świecie.
– Esportowi z roku na rok przybywa zwolenników. Szacuje się że w 2019 r. będzie ich ok. 325 mln. GINX Esports TV ma w ofercie starannie wyselekcjonowane, międzynarodowe turnieje e-sportowe opatrzone odpowiednim komentarzem. Kanał GINX Esports TV będzie doskonałym uzupełnieniem aktualnej oferty sportowej operatorów – mówi Dagmara Iwańczuk- Węgrzynek, właścicielka agencji Delegata. Kanał telewizyjny dociera do ponad 55 mln domów w ponad 80 krajach. Oprócz transmisji na żywo z bardzo widowiskowych turniejów i zawodów, GINX Esports TV oferuje widzom wiadomości e-sportowe oraz reportaże przedstawiające sylwetki najbardziej znanych graczy, drużyn i wszelkich zakulisowych wydarzeń. –Telewizja GINX Esports TV jest już dostępna na kilku platformach w Polsce m.in. w Vectrze, Play, UPC oraz kilku innych sieciach kablowych. We współpracy z Delegatą upatrujemy szansę na rozszerzenie zasięgu kanału – mówi Izabela Piotrowska, dyrektor ds. sprzedaży Telewizji GINX Esports TV.