Discovery Networks CEEMEA, oddział Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie poinformował o nowej identyfikacji wizualnej kanału Discovery Channel. W Polsce nową identyfikację wprowadzono 21 marca br., a towarzyszyły jej: premiera nowego sezonu „Fanów Czterech Kółek” oraz cała nowa seria TURBO, obejmująca programy dla fanów motoryzacji na Discovery Channel. Nową wizualizację zaprojektował wewnętrzny zespół kreatywny pod kierunkiem Stephena Royle’a, Creative Directora Discovery Networks CEEMEA. Jej centralnym elementem jest nowe logo, które łączy motyw kuli ziemskiej (w kilku dynamicznych wariantach) z literą „D” jak Discovery. – Discovery Channel ma za sobą doskonały rok w Polsce, o czym świadczą kolejne nagrody. Podczas XVI Wielkiej Gali Złotych i Kryształowych Anten w Warszawie, stacja otrzymała Kryształową Antenę Świata Telekomunikacji i Mediów w kategorii najlepszy kanał tematyczny roku 2013. Na początku tego roku Discovery Channel został także, po raz ósmy z rzędu, wyróżniony tytułem Superbrands 2013/2014. Co najważniejsze, stacja cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem widzów. W styczniu Discovery Channel awansował na czwarte miejsce pod względem oglądalności wśród wszystkich kanałów płatnych w Polsce – powiedział Olgierd Dobrzyński, country manager CEN, Discovery Networks CEEMEA.