Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Discovery i Eurosport razem

Discovery i Eurosport razem

Olgierd Dobrzyński

Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East & Africa (CEEMEA), oddział Discovery Communications, poinformował 27 sierpnia br. o stworzeniu jednego zespołu dystrybucji, posiadającego w ofercie wspólne portfolio 22 kanałów Discovery i Eurosport na rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Zespół zarządzany przez Oxanę Yanushkovskayą, vice president Distribution CEEMEA, oraz Benjamina Deshayes’a, nowo mianowanego deputy distribution strategy director CEEMEA, będzie odtąd odpowiadał za dystrybucję najsilniejszego portfolio płatnej telewizji w regionie, składającego się z kanałów dokumentalnych, lifestyle’owych oraz sportowych. Wspólne portfolio obejmuje takie kanały, jak Eurosport (lidera wśród pan-europejskich kanałów sportowych), Discovery Channel (wiodący kanał dokumentalny), TLC (czołową, międzynarodową stację skierowaną do kobiet), jak również ID (lidera wśród kanałów z kategorii „mystery & suspense”). Olgierd Dobrzyński, country manager Central Europe w Discovery, będzie odpowiadał także za Eurosport w tym regionie. Rozszerzenie zakresu jego obowiązków następuje z efektem natychmiastowym po rezygnacji Krzysztofa Świergiela ze stanowiska general manager Eurosport Polska. Dobrzyński będzie nadzorował integrację dwóch firm oraz zapewni koordynację strategii biznesowych obu brandów. Będzie także odpowiadał za bieżące zarządzanie Discovery i Eurosport na rynkach Europy Środkowej, w tym dwoma biurami w Warszawie, jednym w Budapeszcie i jednym w Pradze.

 

Jednocześnie, Discovery Networks International, którego częścią jest Discovery Networks CEEMEA, poinformowało o swoim najlepszym kwartale w historii. Rekordowe wyniki oglądalności oraz wzrost w obszarze online przełożyły się na ogromną liczbę 621 mln widzów na całym świecie (+3% rok do roku) w drugim kwartale 2014. W 25-tym roku działalności DNI odnotowuje dynamiczną tendencję wzrostową, osiągając najwyższą w historii przeciętną widownię (+9% rok do roku), a także najwyższą w historii liczbę użytkowników stron internetowych (+45% rok do roku) oraz platform społecznościowych (+250% rok do roku). 

    • Numer 11/2017


    • Telewizja w internecie


      Jeszcze kilka lat temu by obejrzeć w telewizji ulubiony serial, widz musiał czekać na konkretny dzień tygodnia i…

    • Zmieniamy się dla widzów


      TELEKABEL & digital tv rozmawia z Danielem Reszką, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE w spółce…

    • Świat wart ocalenia


      Na Czerwonej Liście Gatunków Ginących i Zagrożonych przygotowywanej przez Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody…