Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Discovery integruje funkcję marketingu

Discovery integruje funkcję marketingu

Maciej Tkacz

Discovery Networks CEEMEA, oddział Discovery Communications, poinformował o powołaniu Macieja Tkacza na stanowisko dyrektora Marketingu w Europie Środkowej. Z końcem września b.r. stanął on na czele zintegrowanego zespołu komunikacji połączonego portfolio Discovery i Eurosport, raportując bezpośrednio do Olgierda Dobrzyńskiego, prezesa Discovery i Eurosport na Europę Środkową.

Na nowoutworzonym stanowisku, Maciej Tkacz będzie odpowiedzialny za rozwój biznesowych strategii marketingowych i komunikacyjnych w regionie, wspierających rozwój flagowych marek nadawcy: Discovery Channel, TLC i Eurosport. Będzie on całościowo nadzorował komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B, realizując podejście 360°. M. Tkacz ma 14-letnie doświadczenie menedżerskie w branży FMCG (Procter & Gamble), obejmujące nadzór nad działaniami prowadzonymi na ponad 50 rynkach Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki.

    • Numer 10/2018


    • Vectra mocniejsza Mutimediami, ale jak bardzo?


      Pod koniec sierpnia br. Vectra ogłosiła zamiar przejęcie Multimediów. Akwizycja sieci kablowej numer trzy przez…

    • Krew, pot i łzy serialowego komendanta


      Z Andrzejem Konopką, odtwórca głównej roli w najnowszym serialu AXN „Znaki”, rozmawia Danuta Harenda   Czy…

    • Unikatowy, nieszablonowy BBC First


      11 października br. w Warszawie odbyła się gala premiery kanału BBC First, podczas której dziennikarze, celebryci…