Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Discovery integruje funkcję marketingu

Discovery integruje funkcję marketingu

Maciej Tkacz

Discovery Networks CEEMEA, oddział Discovery Communications, poinformował o powołaniu Macieja Tkacza na stanowisko dyrektora Marketingu w Europie Środkowej. Z końcem września b.r. stanął on na czele zintegrowanego zespołu komunikacji połączonego portfolio Discovery i Eurosport, raportując bezpośrednio do Olgierda Dobrzyńskiego, prezesa Discovery i Eurosport na Europę Środkową.

Na nowoutworzonym stanowisku, Maciej Tkacz będzie odpowiedzialny za rozwój biznesowych strategii marketingowych i komunikacyjnych w regionie, wspierających rozwój flagowych marek nadawcy: Discovery Channel, TLC i Eurosport. Będzie on całościowo nadzorował komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B, realizując podejście 360°. M. Tkacz ma 14-letnie doświadczenie menedżerskie w branży FMCG (Procter & Gamble), obejmujące nadzór nad działaniami prowadzonymi na ponad 50 rynkach Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki.

    • Numer 12/2017


    • 25 lat Telewizji Polsat


      Telewizja Polsat rodziła się w burzliwych czasach. W Polsce skończyły się co prawda rządy mono-partii, ale…

    • Dać widzom to, czego chcą


      z Maciejem Stecem – członkiem zarządu Cyfrowego Polsatu SA i Telewizji Polsat Sp. z o.o. rozmawiają Danuta Harenda…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…