Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Discovery integruje funkcję marketingu

Discovery integruje funkcję marketingu

Maciej Tkacz

Discovery Networks CEEMEA, oddział Discovery Communications, poinformował o powołaniu Macieja Tkacza na stanowisko dyrektora Marketingu w Europie Środkowej. Z końcem września b.r. stanął on na czele zintegrowanego zespołu komunikacji połączonego portfolio Discovery i Eurosport, raportując bezpośrednio do Olgierda Dobrzyńskiego, prezesa Discovery i Eurosport na Europę Środkową.

Na nowoutworzonym stanowisku, Maciej Tkacz będzie odpowiedzialny za rozwój biznesowych strategii marketingowych i komunikacyjnych w regionie, wspierających rozwój flagowych marek nadawcy: Discovery Channel, TLC i Eurosport. Będzie on całościowo nadzorował komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B, realizując podejście 360°. M. Tkacz ma 14-letnie doświadczenie menedżerskie w branży FMCG (Procter & Gamble), obejmujące nadzór nad działaniami prowadzonymi na ponad 50 rynkach Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki.

    • Numer 5-6/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…