Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Discovery integruje funkcję marketingu

Discovery integruje funkcję marketingu

Maciej Tkacz

Discovery Networks CEEMEA, oddział Discovery Communications, poinformował o powołaniu Macieja Tkacza na stanowisko dyrektora Marketingu w Europie Środkowej. Z końcem września b.r. stanął on na czele zintegrowanego zespołu komunikacji połączonego portfolio Discovery i Eurosport, raportując bezpośrednio do Olgierda Dobrzyńskiego, prezesa Discovery i Eurosport na Europę Środkową.

Na nowoutworzonym stanowisku, Maciej Tkacz będzie odpowiedzialny za rozwój biznesowych strategii marketingowych i komunikacyjnych w regionie, wspierających rozwój flagowych marek nadawcy: Discovery Channel, TLC i Eurosport. Będzie on całościowo nadzorował komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B, realizując podejście 360°. M. Tkacz ma 14-letnie doświadczenie menedżerskie w branży FMCG (Procter & Gamble), obejmujące nadzór nad działaniami prowadzonymi na ponad 50 rynkach Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki.

    • Numer 7/8 2018


    • Technologiczna rozgrywka


      27 czerwca br. zakończyła się w Gdyni 17. edycja Konferencji Technik Szerokopasmowych (KTS), której organizatorem …

    • Władza dla wyobraźni … w biznesie


      Poznajcie guru mediów społecznościowych w Polsce. Rahim Blak to człowiek, który nie tylko dogłębnie rozumie…

    • „Znaki” czyli… zbrodnia, egzekucja, tajemnica


      Firma AXN zaprosiła dziennikarzy w czerwcu br. do Gór Sowich na spotkanie z aktorami na planie najnowszego serialu…