Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Dział Digital Media w Agencji Flywheel

Dział Digital Media w Agencji Flywheel

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska. Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR dla kanałów z portfolio Discovery Polska, BBC Studios i platformy Showmax, otwiera dział odpowiadający za działania z obszarów: social media, digital advertising, content marketing, influencer marketing oraz creative design. Za tworzenie i realizowanie strategii w tym zakresie odpowiadać będą – Ewa Gruczek-Rozwadowska i Karina Dudzińska, które przechodzą do firmy z Digital Kingdom. – Prowadzenie komunikacji spójnej dla możliwie największej liczby kanałów stanowi jeden z najważniejszych elementów skutecznej strategii. Działania PR-owe i digitalowe to obszary, które wzajemnie na siebie oddziałują i są od siebie zależne. Dlatego zdecydowaliśmy się powiększyć nasz zespół o specjalistów w dziedzinie nowych mediów – komentuje Iwona Cieśla, współzałożycielka agencji Flywheel. Agencja Flywheel działa od 2011 r. i specjalizuje się w branży farmaceutycznej oraz mediowej. Na swoim koncie ma realizację szeregu kampanii edukacyjno-społecznych oraz eventów w obszarze ochrony zdrowia. Natomiast w kontekście branży mediowej agencja odpowiedzialna była za komunikację programową dla kanałów z Grupy Discovery (Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, DTX, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Life, Metro), w tym działania promocyjne dla programów, : „Przystanek Bieszczady”, „Operacja: lot”, „Górnicy PL”, „Złomowisko PL”, „Salon sukien ślubnych”, „Undressed Polska: randka w łóżku”. W ub. roku agencja Flywheel prowadziła również szereg działań promujących drugi sezon „Opowieści podręcznej”, a nawiązującą do serialu kampanię „Na początku było słowo” wyróżniono dwiema statuetkami Mixx Awards 2018.

SHOWREEL FLYWHEEL– https://youtu.be/NGxqbpC0oOg

Ewa Gruczek-Rozwadowska w branży digitalowej od 7 lat, przez ostatnie 4 lata koordynowała kampanie dla kluczowych marek w portfolio agencji Digital Kingdom m.in. Showmax, Rimmel, Yves Rocher, Dr. Martens, Malibu i  Hortex. W agencji Flywheel jako Head of Digital odpowiada za zarządzanie projektami digitalowymi.

Karina Dudzińska z branżą reklamową związana od blisko 4 lat. Twórczyni koncepcji kreatywnych dla takich marek jak Rimmel, Showmax, Cat Footwear, Mobile Vikings i Czwórka Polskie Radio. We Flywheel objęła stanowisko Creative Project Leader. Odpowiada za kreację i kampanie social mediowe.

    • Numer 3/2019


    • Premium seriale na piedestale


      Polscy nadawcy nie zwalniają serialowego tempa. Jeszcze zimą, albo jak kto woli baaardzo wczesną wiosną br.…

    • Ta taśma nie może stanąć…


      "TELEKABEL & digital tv" rozmawia z Bogdanem Czają, zastępcą dyrektora programowego TVN i Discovery…

    • Grupa TVN i Discovery Polska - lifestylowo


      Kto stroni od polityki i publicystyki, a w telewizji ogląda głównie kanały lifestylowe, tego powinny zainteresować…