Od kwietnia br. Universal Networks International (UNI) rozpoczął sprzedaż reklam na antenie kanału E! Entertainment. Czas reklamowy będzie sprzedawany przez Polsat Media, które już reprezentują na polskim rynku inne kanały z portfolio UNI – Universal Channel, 13 Ulicę i Scifi Universal. E! to kanał z oryginalną ofertą programową, która koncentruje się na świecie hollywoodzkiej rozrywki, celebrytów i pop kultury. Z okazji startu oferty reklamowej, w stołecznym klubie – Loft 44, nadawca zorganizował uroczysty wieczór pod hasłem – E! POPTYMALIZACJA. Jego honorowym gościem był George Kotsiopoulos – prowadzący jeden z topowych programów emitowanych w E! Entertainment – „Policja Stylu”. Oprócz gościa, na temat współczesnych trendów w modzie dyskutowali na scenie: modelka – Karolina Malinowska i pisząca o sprawach mody w sieci blogerka – Jessica Mercedes. Wieczór uświetniła swoim występem Margaret – blogerka i znana już nie tylko w Polsce piosenkarka pop.
rozmowa z Nikol Graville – head of ad sales, Emerging Markets.
E! Entertainment jest obecny w Polsce od 2007 roku. Dlaczego dopiero teraz Universal Networks International zdecydował się na sprzedaż czasu reklamowego w tym kanale?
Od premiery E! Entertainment Television w Polsce, UNI skupiała się na zwiększaniu dystrybucji kanału na rynku, by mieć pewność, że reklamodawcy osiągną korzyści wynikające z dużego zasięgu. E! jest teraz dostępne na najważniejszych platformach, takich jak Cyfrowy Polsat, UPC Polska, Multimedia, TOYA i nc+, gdzie stacja zadebiutowała w marcu tego roku. Dzięki tak dużemu zasięgowi, możemy zacząć sprzedawać czas reklamowy na E! i sprostać wymaganiom reklamodawców.
Jak Pani ocenia dotychczasową współpracę z Polsat Media Biuro Reklamy po rezygnacji z usług brokerskich spółki Atmedia ?
Współpracujemy z Polsat Media Biuro Reklamy od końca zeszłego roku i do tej pory jesteśmy bardzo zadowoleni. Zespół naszego nowego brokera jest profesjonalny i entuzjastyczny. Są dla nas prawdziwym partnerem biznesowym na rynku. Rozumieją nasze wyzwania i biznesowe priorytety oraz skutecznie wykorzystują najmocniejsze strony naszego portfolio.
Jakie formy reklamy kanał będzie oferował klientom? Czy będą to także jakieś akcje specjalne?
W tej chwili oferujemy standardowe spoty reklamowe na E!, które dostępne są w różnych pakietach Polsat Media oraz w sprzedaży cennikowej, a także możliwości sponsoringu. Targetem E! są mieszkanki miast zainteresowane modnymi trendami w wieku 16-49. E! jest unikatowym kanałem na rynku, gdyż oferuje 24 godzinny program poświęcony hollywoodzkiej rozrywce, gwiazdom i pop kulturze, dlatego spodziewamy się dużego zainteresowania ze strony reklamodawców. Jesteśmy gotowi im zaproponować bardziej kreatywne rozwiązania reklamowe w przyszłości i współtworzyć zintegrowane kampanie on-line, on-air i off-air.