Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > Gdzie byliśmy? >> E! POPTYMALIZACJA

E! POPTYMALIZACJA

Od kwietnia br. Universal Networks International (UNI) rozpoczął sprzedaż reklam na antenie kanału E! Entertainment. Czas reklamowy będzie sprzedawany przez Polsat Media, które już reprezentują na polskim rynku inne kanały z portfolio UNI – Universal Channel, 13 Ulicę i Scifi Universal. E! to kanał z oryginalną ofertą programową, która koncentruje się na świecie hollywoodzkiej rozrywki, celebrytów i pop kultury. Z okazji startu oferty reklamowej, w stołecznym klubie – Loft 44, nadawca zorganizował uroczysty wieczór pod hasłem – E! POPTYMALIZACJA. Jego honorowym gościem był George Kotsiopoulos – prowadzący jeden z topowych programów emitowanych w E! Entertainment – „Policja Stylu”. Oprócz gościa, na temat współczesnych trendów w modzie dyskutowali na scenie: modelka – Karolina Malinowska i pisząca o sprawach mody w sieci blogerka –  Jessica Mercedes. Wieczór uświetniła swoim występem Margaret – blogerka i znana już nie tylko w Polsce piosenkarka pop. 

 

 

rozmowa z Nikol Graville – head of ad sales, Emerging Markets.

 

E! Entertainment jest obecny w Polsce od 2007 roku. Dlaczego dopiero teraz Universal Networks International zdecydował się na sprzedaż czasu reklamowego w tym kanale?

 

Od premiery E! Entertainment Television w Polsce, UNI skupiała się na zwiększaniu dystrybucji kanału na rynku, by mieć pewność, że reklamodawcy osiągną korzyści wynikające z dużego zasięgu. E! jest teraz dostępne na najważniejszych platformach, takich jak Cyfrowy Polsat, UPC Polska, Multimedia, TOYA i nc+, gdzie stacja zadebiutowała w marcu tego roku. Dzięki tak dużemu zasięgowi, możemy zacząć sprzedawać czas reklamowy na E! i sprostać wymaganiom reklamodawców.

 

Jak Pani ocenia dotychczasową współpracę z Polsat Media Biuro Reklamy po rezygnacji z usług brokerskich spółki Atmedia ?

 

Współpracujemy z Polsat Media Biuro Reklamy od końca zeszłego roku i do tej pory jesteśmy bardzo zadowoleni. Zespół naszego nowego brokera jest profesjonalny i entuzjastyczny. Są dla nas prawdziwym partnerem biznesowym na rynku. Rozumieją nasze wyzwania i biznesowe priorytety oraz skutecznie wykorzystują najmocniejsze strony naszego portfolio.

 

Jakie formy reklamy kanał będzie oferował klientom? Czy będą to także jakieś akcje specjalne?

 

W tej chwili oferujemy standardowe spoty reklamowe na E!, które dostępne są w różnych pakietach Polsat Media oraz w sprzedaży cennikowej, a także możliwości sponsoringu. Targetem E! są mieszkanki miast zainteresowane modnymi trendami  w wieku 16-49. E! jest unikatowym kanałem na rynku, gdyż oferuje 24 godzinny program poświęcony hollywoodzkiej rozrywce, gwiazdom i pop kulturze, dlatego spodziewamy się dużego zainteresowania ze strony reklamodawców. Jesteśmy gotowi im zaproponować bardziej kreatywne rozwiązania reklamowe w przyszłości i współtworzyć zintegrowane kampanie on-line, on-air i off-air.

    • Numer 1/2018


    • Nadawcy silni sportem


      Żeby nie wiem ile plag współczesnego świata wiązało się ze sportem jako zjawiskiem – przejawem ludzkiej…

    • Potrzebna wola polityczna


      z Pawłem Lewandowskim, podsekretarzem stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego rozmawia Jerzy…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…