Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Eurosport 1 i 2

Eurosport 1 i 2

Eurosport_logotypy

13 listopada br. Eurosport zaprezentuje swoją nową, wyjątkową identyfikację wizualną i poprzez hasło „Fuel Your Passion” zaprosi fanów sportu na całym świecie do udziału w kolejnym, ekscytującym rozdziale w historii marki. Nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy w mediach społecznościowych kampania pod nazwą „#podzielsiepasja”. To inspiracja dla kibiców na całym świecie, aby pokazywali swą sportową pasję i dzielili się nią z innymi. 13 listopada br. widzowie Eurosportu zobaczą na ekranach także nowy logotyp stacji. Nowocześniejsza wersja, która jest na miarę XXI wieku, nawiązuje do 25-letniego dziedzictwa stacji dzięki słynnej gwiazdce – elemencie charakterystycznym dla Eurosportu. Nowa identyfikacja jest spójna dla wszystkich platform, wyróżniając ją na tle innych kanałów sportowych. Ważną wiadomością jest również zmiana nazwy kanału Eurosport na Eurosport 1, której celem było uporządkowanie nazewnictwa.

 

Dokonując zakupu pakietu kontrolnego Eurosportu, Discovery rozpoczęło proces umacniania pozycji tej marki jako europejskiego lidera wśród kanałów sportowych. Rok 2015 jest wyjątkowy i przełomowy przede wszystkim dzięki nabyciu przez Discovery praw na wyłączność do Igrzysk Olimpijskich w latach 2018-2024. To inwestycja, która pozwoli zaangażować niespotykaną dotąd liczbę kibiców, dostarczając im niezapomnianych emocji na olbrzymią skalę na wielu platformach.

 

– Wciąż inwestujemy w prawa sportowe na różnych rynkach. Kanały Eurosportu pokazują na wyłączność między innymi trzy tenisowe turnieje wielkoszlemowe, Bundesligę czy najważniejsze wyścigi kolarskie – mówi Peter Hutton, CEO Eurosport. – Mocno inwestujemy też w produkcję, aby nasze relacje były jeszcze ciekawsze i innowacyjne. Dzięki temu rok 2015 przyniósł wiele rekordów oglądalności – dodaje Hutton.

    • Numer 7/8 2018


    • Technologiczna rozgrywka


      27 czerwca br. zakończyła się w Gdyni 17. edycja Konferencji Technik Szerokopasmowych (KTS), której organizatorem …

    • Władza dla wyobraźni … w biznesie


      Poznajcie guru mediów społecznościowych w Polsce. Rahim Blak to człowiek, który nie tylko dogłębnie rozumie…

    • „Znaki” czyli… zbrodnia, egzekucja, tajemnica


      Firma AXN zaprosiła dziennikarzy w czerwcu br. do Gór Sowich na spotkanie z aktorami na planie najnowszego serialu…