Discovery Communications sfinalizowało zakup kontrolnego pakietu akcji spółki Eurosport International. Zakupem tym Discovery zwiększyło swój dotychczasowy pakiet akcji spółki z 20 do 51 proc., umacniając tym samym strategiczne partnerstwo z TF1 Group, które koncerny zawiązały w grudniu 2012 r. Dołączenie do portfolio koncernu 6 płatnych kanałów z grupy Eurosport: Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific i Eurosportnews, czyni z Discovery operatora aż 210 kanałów dostępnych na całym świecie, z widownią liczącą 2,7 mld widzów. Discovery planuje wdrożyć długofalowe strategiczne decyzje, w celu umocnienia i wzbogacenia oferty usług i programów Eurosportu. Wraz z kierownictwem i pracownikami Eurosportu chce stworzyć długoterminowy plan biznesowy, który ma zoptymalizować ofertę kanałów platformy znajdujących się teraz w pakiecie grupy. Finalną kwotę sprzedaży Eurosport International wyliczono w oparciu o uśrednioną wycenę Eurosport Group i wyniosła ona 902 mln euro (ok. 1,2 mld dolarów). Ewaluacja ta po części wynikała z początkowego oszacowania wartości przedsiębiorstwa i faktu objęcia przez Discovery kontroli nad firmą. Pomniejszona natomiast została o wartość Eurosport France (85 mln euro, czyli ok. 115 mln dolarów). TF1 zamierza zachować 80 proc. akcji Eurosport France do 1 stycznia 2015 r. Zamknięcie rozmów nie ma też wpływu na dwa inne elementy pierwotnego porozumienia – mianowicie na nabyte przez Discovery 20 proc. udziałów w kanałach TV Breizh, Histoire, Ushuaïa TV i Stylía (należących do Grupy TF1) oraz na sojusz produkcyjny z TF1 Group. TF1 zachowa też prawo sprzedaży pozostałych 49 proc. akcji w Eurosport International, których nabycie uczyniłoby z Discovery właściciela całego pakietu akcji firmy.