Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> HBO – nowa twarz marketingu

HBO – nowa twarz marketingu

Anna KarolewskaOd lipca br. stanowisko dyrektora marketingu HBO Polska objęła Anna Karolewska. Karierę zawodową rozpoczynała w Sony Poland, gdzie odpowiadała za marketing komunikacyjny produktów Sony, w tym PlayStation i Sony Broadcast & Professional. Przez ponad dekadę zarządzała marketingiem i sprzedażą u operatora mobilnego sieci Era (obecnie T-Mobile) jako zastępca dyrektora departamentu obsługującego klientów prywatnych. Później, w Microsoft Polska, odpowiadała m.in. za wdrożenie systemu operacyjnego Windows Phone na polskim rynku. Ostatnio, przez dwa lata zarządzała marketingiem polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. Ukończyła wydział historii sztuki oraz program dla liderów w European School of Management and Technology w Berlinie.

    • Numer 11/2017


    • Telewizja w internecie


      Jeszcze kilka lat temu by obejrzeć w telewizji ulubiony serial, widz musiał czekać na konkretny dzień tygodnia i…

    • Zmieniamy się dla widzów


      TELEKABEL & digital tv rozmawia z Danielem Reszką, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE w spółce…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…