Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> HBO – nowa twarz marketingu

HBO – nowa twarz marketingu

Anna KarolewskaOd lipca br. stanowisko dyrektora marketingu HBO Polska objęła Anna Karolewska. Karierę zawodową rozpoczynała w Sony Poland, gdzie odpowiadała za marketing komunikacyjny produktów Sony, w tym PlayStation i Sony Broadcast & Professional. Przez ponad dekadę zarządzała marketingiem i sprzedażą u operatora mobilnego sieci Era (obecnie T-Mobile) jako zastępca dyrektora departamentu obsługującego klientów prywatnych. Później, w Microsoft Polska, odpowiadała m.in. za wdrożenie systemu operacyjnego Windows Phone na polskim rynku. Ostatnio, przez dwa lata zarządzała marketingiem polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. Ukończyła wydział historii sztuki oraz program dla liderów w European School of Management and Technology w Berlinie.

    • Numer 5/2018


    • Multimedia poczekają czy ktoś już czeka na Multimedia?


      Spektakularna klapa planowanej przez Liberty Global akwizycji sieci Multimedia Polska wywołuje pytanie – co dalej z…

    • Więcej „plusów dodatnich”


      z Andrzejem Rogowskim, prezesem zarządu Multimedia Polska rozmawiają Danuta Harenda i Andrzej…

    • Idzie wiosna – czas na Style!


      Wnętrze Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie rozkwitło 1 marca br. kwiatami  – w takich dekoracjach stacja TVN…