Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> HBO – nowa twarz marketingu

HBO – nowa twarz marketingu

Anna KarolewskaOd lipca br. stanowisko dyrektora marketingu HBO Polska objęła Anna Karolewska. Karierę zawodową rozpoczynała w Sony Poland, gdzie odpowiadała za marketing komunikacyjny produktów Sony, w tym PlayStation i Sony Broadcast & Professional. Przez ponad dekadę zarządzała marketingiem i sprzedażą u operatora mobilnego sieci Era (obecnie T-Mobile) jako zastępca dyrektora departamentu obsługującego klientów prywatnych. Później, w Microsoft Polska, odpowiadała m.in. za wdrożenie systemu operacyjnego Windows Phone na polskim rynku. Ostatnio, przez dwa lata zarządzała marketingiem polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. Ukończyła wydział historii sztuki oraz program dla liderów w European School of Management and Technology w Berlinie.

    • Numer 12/2018


    • 15 lat Telewizji Kino Polska S.A. Tematycznie biało – czerwoni.


      Trzy słowa, ogrom treści. Telewizja, kino i … Polska. W pewną koncepcję złożył je w 2003 roku Grzegorz…

    • Sercem anteny – świetne kino polskie…


      Z Bogusławem Kisielewskim, prezesem zarządu Kino Polska TV S.A. rozmawia Danuta Harenda.   Jaką rolę dla…

    • Unikatowy, nieszablonowy BBC First


      11 października br. w Warszawie odbyła się gala premiery kanału BBC First, podczas której dziennikarze, celebryci…