Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > Gdzie byliśmy? >> II edycja TLC – Biegu w Sukniach Ślubnych

II edycja TLC – Biegu w Sukniach Ślubnych

Suknie, welony i… adidasy

 

Warszawską Agrykolę opanowały 13 września br. setki biegających panien młodych. Telewizja TLC po raz drugi zorganizowała charytatywny Bieg w Sukniach Ślubnych. W tym roku cały dochód ze sprzedaży pakietów startowych przeznaczono na samochód dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej – Ani Krupy (urodziła się bez rąk), podopiecznej Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. W Biegu w Sukniach Ślubnych (na dystansie 1 km) udział mógł wziąć każdy, kto lubi dobrą zabawę i chce pomóc innym. – Liczba sprzedanych pakietów przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Kiedy w ubiegłym roku zorganizowaliśmy taki „Bieg” po raz pierwszy i zobaczyliśmy na linii startu blisko 200 zawodniczek – byliśmy bardzo usatysfakcjonowani. W tym roku udział w „Biegu” wzięło ok. 460 osób! Były to zawodniczki, ale znalazło się także kilku odważnych panów. Naszą akcję charytatywną dla Ani wsparło mnóstwo Gwiazd, które również pobiegły w rundzie honorowej. Jesteśmy ogromnie wdzięczni i szczęśliwi, że nasz pomysł spotkał się z tak dużym zainteresowaniempowiedział Bartłomiej Główczyński, channel director lifestyle w Discovery Networks. Ze sprzedaży samych pakietów startowych udało się uzbierać ponad 27 tys. zł. Ale wolontariusze Fundacji Anny Dymnej zbierali także pieniądze do puszek. Finałowym punktem II edycji „Biegu w Sukniach Ślubnych”, prowadzonej przez aktorkę i fankę biegania – Joannę Jabłczyńską, był koncert Grzegorza Hyżego. Głównym partnerem tegorocznej imprezy była firma Vectra.

    • Numer 5-6/2020


    • Jaka będzie przyszłości telewizji?


      Telewizyjne supermarkety i zemsta nadawców.  Wiele lat temu francuski pisarz Victor Hugo powiedział:…

    • Więcej, szybciej, wydajniej


      z Klausem von Kriesem, area sales managerem firmy AVM rozmawia Andrzej Marciniak. Nie ma pan wrażenia, że…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…