Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Jesień w nc+

Jesień w nc+

belferPlatforma kusi bogactwem oferty programowej, próbując zatrzymać topniejące (choć nieznacznie) szeregi abonentów. Temu samemu służą nowe rozwiązania jej oferty triple – play. 

 

„Belfer” to oryginalna, licząca 10 odcinków produkcja CANAL+ z Maciejem Stuhrem w roli głównej; firma pracuje obecnie nad drugim sezonem tego serialu. Inne jesienne propozycje serialowe to m. in: „Mr. Robot 2” i „Upadek królestwa”. Wśród filmowych premier hity: „Marsjanin” superprodukcja z Mattem Damonem, „Nieracjonalny mężczyzna” Woody’ego Allena, „Most szpiegów” z Tomem Hanksem, czy nagrodzona Złotym Globem za scenariusz biografia „Steve Jobs”.

Każda z autorskich anten nc+ ma tej jesieni coś interesującego do zaoferowania. I tak – w CANAL+ Discovery zobaczymy wyjątkową serię dokumentów o zdobywaniu wyróżnienia alpinistycznego „Śnieżnej Pantery” przez skialpinistę Andrzeja Bargiela. Kuchnia+ i Domo+ zaproponują widzom kilkanaście autorskich formatów, w tym nowe sezony popularnych programów i nowości. Wśród nich pojawi się również nowa twarz – mistrz cukiernictwa Tomasz Deker z programem „Desery Dekera”. Do świata muzyki wprowadzi dzieci nowy program edukacyjny na kanale MiniMini+„Wygibajki”. Gospodarzem będzie Filip Jaślar – polski skrzypek oraz członek grupy MoCarta.

 

Unlimited TV nie do zżarcia

 

Platforma nc+ od 5 września br. uzupełniła swą ofertę triple play o unikalną usługę Unlimited TV, która umożliwia oglądanie telewizji przez aplikację nc+ GO lub przez stronę ncplusgo.pl bez zużywania limitu transferu danych.

Pakiety nc+ INTERNET oraz nc+ TELEFON dostępne są w promocyjnych cenach i abonenci kupujący te usługi skorzystają z rabatów – nawet 70 zł/m-c. Ceny usług nc+ INTERNET dla posiadających pakiet telewizyjny to: Internet na start 10 GB od 19,99 zł/m-c; Internet domowy 35 GB od 34,99 zł/m-c; Internet domowy max 100 GB, z opcją Unlimited TV w pakiecie od 59,99 zł/m-c. nc+ TELEFON to oferta bez limitu, SMS-y i połączenia do wszystkich sieci, oraz na numery stacjonarne w cenie od 19,99 zł/m-c. Do tej opcji klienci mogą również dokupić za 5 zł/m-c paczkę danych 5 GB internetu.

Aktualnie z aplikacji nc+ GO korzysta ponad 300 tys. abonentów nc+ i liczba ta zwiększa się. Usługa Unlimited TV jest bezpłatna w najwyższym pakiecie internetowym Internet domowy max 100GB. Z oferty nc+ INTERNET oraz nc+ TELEFON mogą skorzystać wszyscy abonenci nc+ bez względu na posiadany pakiet telewizyjny, a także nowi klienci platformy. Wraz z ofertą nc+ INTERNET klient otrzymuje sprzęt do wyboru: przenośny modem Huawei i domowy router D-link DWR-116 oraz tablet LG G 8.0. (płatne jednorazowo w momencie zakupu lub w ratach). Klienci mogą też skorzystać z własnego sprzętu, dobrać sam modem lub sam router. Każdorazowo klient otrzymuje uniwersalną kartę SIM pasującą do wszystkich urządzeń.

Triple play od nc+ zawiera oferowane obecnie pakiety telewizyjne platformy oraz internet (4G LTE ULTRA) i usługę telefonii komórkowej dostarczane przy współpracy z firmą P4, operatorem sieci Play. Ofertę promuje kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Stelmaszyka, Rafała Cieszyńskego oraz gościa specjalnego kampanii: kozy.

 

Na niewielkim minusie

 

Przychody koncernu Vivendi za pierwsze półrocze br. wyniosły 5,04 mld euro, po spadku rok do roku o 0,9 proc. Firma lepiej wypada pod względem zysków. Wskaźnik EBIT (zysk operacyjny przed opodatkowaniem) sięgnął kwoty 1,06 mld euro, co oznacza wzrost o 3,4 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r. Na polskim rynku wyniki Vivendi spadły. Platforma nc+ na koniec czerwca br. miała 2,115 mln abonentów – mniej o 14 tys. i 0,7 proc. odbiorców r/r. W pierwszej połowie br. przychody w Polsce zamknęły się na poziomie 246 mln euro, co oznacza spadek o 2,7 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r. Lepiej wygląda to w ujęciu globalnym. Na świecie abonentów Grupy CANAL+ jest 15,8 mln, a w minionym półroczu przybyło 558 tys. Motorem wzrostu jest przede wszystkim działalność Grupy CANAL+ na rynkach zagranicznych, bowiem we Francji firma zanotowała spadek liczby abonentów o 272 tys. (do 8,1 mln).

    • Numer 11/2017


    • Telewizja w internecie


      Jeszcze kilka lat temu by obejrzeć w telewizji ulubiony serial, widz musiał czekać na konkretny dzień tygodnia i…

    • Zmieniamy się dla widzów


      TELEKABEL & digital tv rozmawia z Danielem Reszką, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE w spółce…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…