Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > technologie >> Karty Netflixa w salonikach Kolportera

Karty Netflixa w salonikach Kolportera

Już od listopada klienci saloników prasowych Kolportera będą mogli kupić karty podarunkowe serwisu Netflix.

Netflix to jeden z najpopularniejszych na świecie serwisów umożliwiających oglądanie filmów, seriali i programów na dowolnym urządzeniu. Korzysta z niego 104 mln użytkowników w ponad 190 krajach, serwis każdego dnia udostępnia łącznie ponad 125 mln godzin filmów, seriali i programów.

W Polsce Netflix wystartował w styczniu 2016 r., jedenaście miesięcy później korzystało z niego już ok. 400 tys. osób. Stale rosnąca oferta popularnych seriali i filmów fabularnych powoduje, że serwis jest coraz chętniej odwiedzany przez polskich internautów.

W październiku br. Netflix wprowadził do polskich użytkowników karty podarunkowe w dwóch nominałach: 60 zł i 120 zł. Za ich pomocą można opłacić jeden z trzech wybranych w serwisie planów i przedłużyć aktywność konta. Od listopada oba nominały kart będą dostępne w całej sieci saloników Kolportera.

– Nasi klienci już od pewnego czasu pytali o karty Netflixa, staraliśmy się więc aby możliwie jak najszybciej znalazły się w naszej ofercie – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

    • Numer 11/2017


    • Telewizja w internecie


      Jeszcze kilka lat temu by obejrzeć w telewizji ulubiony serial, widz musiał czekać na konkretny dzień tygodnia i…

    • Zmieniamy się dla widzów


      TELEKABEL & digital tv rozmawia z Danielem Reszką, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE w spółce…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…