Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > technologie >> Karty Netflixa w salonikach Kolportera

Karty Netflixa w salonikach Kolportera

Już od listopada klienci saloników prasowych Kolportera będą mogli kupić karty podarunkowe serwisu Netflix.

Netflix to jeden z najpopularniejszych na świecie serwisów umożliwiających oglądanie filmów, seriali i programów na dowolnym urządzeniu. Korzysta z niego 104 mln użytkowników w ponad 190 krajach, serwis każdego dnia udostępnia łącznie ponad 125 mln godzin filmów, seriali i programów.

W Polsce Netflix wystartował w styczniu 2016 r., jedenaście miesięcy później korzystało z niego już ok. 400 tys. osób. Stale rosnąca oferta popularnych seriali i filmów fabularnych powoduje, że serwis jest coraz chętniej odwiedzany przez polskich internautów.

W październiku br. Netflix wprowadził do polskich użytkowników karty podarunkowe w dwóch nominałach: 60 zł i 120 zł. Za ich pomocą można opłacić jeden z trzech wybranych w serwisie planów i przedłużyć aktywność konta. Od listopada oba nominały kart będą dostępne w całej sieci saloników Kolportera.

– Nasi klienci już od pewnego czasu pytali o karty Netflixa, staraliśmy się więc aby możliwie jak najszybciej znalazły się w naszej ofercie – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

    • Numer 12/2018


    • 15 lat Telewizji Kino Polska S.A. Tematycznie biało – czerwoni.


      Trzy słowa, ogrom treści. Telewizja, kino i … Polska. W pewną koncepcję złożył je w 2003 roku Grzegorz…

    • Sercem anteny – świetne kino polskie…


      Z Bogusławem Kisielewskim, prezesem zarządu Kino Polska TV S.A. rozmawia Danuta Harenda.   Jaką rolę dla…

    • Unikatowy, nieszablonowy BBC First


      11 października br. w Warszawie odbyła się gala premiery kanału BBC First, podczas której dziennikarze, celebryci…