Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Kolejne zmiany w TVN – Discovery

Kolejne zmiany w TVN – Discovery

TVN i Discovery po połączeniu zespołów zarządzających wprowadzają kolejne zmiany – m.in. w zarządzaniu kanałami tematycznymi i w biurze reklamy – poinformował „Presserwis”. Kanały tematyczne podlegające wiceprezesowi Edwardowi Miszczakowi podzielono na trzy kategorie: lifestyle, factual i fabularne. Kanałami lifestyle (TVN Style, TLC, Food Network, Travel Channel, HGTV, Discovery Life) ma kierować Małgorzata Łupina, dotychczas zastępca dyrektora programowego TVN. Pomagać jej będzie Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych Discovery. Kanałami factual (Discovery, TVN Turbo, Discovery Turbo Xtra, Discovery Historia) zarządzać będzie Przemysław Kwiatkowski, dotychczas dyrektor TVN Turbo. Wspierać ma go Marcin Ziółek, senior channel manager kanałów factual w Discovery. Z kolei kanałami fabularnymi (TVN Siedem, TVN Fabuła) kierować będzie Małgorzata Jopek, do tej pory szefowa TVN Siedem. Magdalena Szczawińska ma zachować stanowisko szefa Canal+ Discovery, Lidia Kazen – TTV, a Maciej Świerzawski – naziemnego Metra. Nie ma na razie informacji co do ew. zmian dotyczących kanałów TVN24, TVN24 BiS, Animal Planet czy Eurosport. Zmiany zaszły za to w biurze reklamy. Zespołem zajmującym się sprzedażą specjalną będzie kierować Jacek Szymczuk, ad sales director Discovery Media. Z informacji „Presserwisu” wynika, że z TVN odchodzi dwóch zastępców dyrektora działu sprzedaży: Jarosław Czujak (odpowiadał za sprzedaż specjalną) i Jacek Nowak (za produkcję reklamową).

 

Prezes TVN i Discovery w Polsce Piotr Korycki poinformował pracowników, że w niektórych z tych obszarów „zmiany mające na celu uniknięcie dublowania ról oznaczać będą likwidację niewielkiej liczby stanowisk w obu organizacjach”. Zapewnił, że w innych obszarach – takich jak informacje czy digital – nie wprowadzono „równie znaczących zmian”. Nieoficjalnie wiadomo, że w wyniku ww. posunięć pracę straciło ponad 20 osób. 

    • Numer 3-4/2023


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…