
W roli prelegentów konferencji tv day wystąpią też inni światowej sławy eksperci i przedstawiciele kluczowych firm mediowych, m. in:
Kevin Chorlins, SVP International Content and Brand Strategy, Scripps Networks Interactive; Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy, FOX Networks Group; Daniel Reszka, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE, Viacom International Media Networks; Patryk Piputa, Director, Head of Disney Partneship CEE, The Walt Disney Company; Michał Kreczmar, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej, PWC; Michał Maszkiewicz, Senior Consultant, Millward Brown; Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media; Jacek Szymczyk, Sales Director, Discovery Networks; Anna Gałązka, Data Science Manager, Starcom Mediavest Group; Daniel Stephenson, Head of SKY AdSmart, SKY Media.
Tematem przewodnim konferencji będzie efektywne planowanie komunikacji w erze ewolucji rynku mediów. W wydarzeniu weźmie udział ponad 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy. Podczas spotkania odbędzie się kilkanaście prelekcji oraz zostaną zaprezentowane wyniki międzynarodowych badań i case’ów. Konferencja tv day będzie okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych.
„Celem konferencji tv day jest przypomnienie i uświadomienie klientom wyjątkowej roli telewizji w budowie efektywnego przekazu marketingowego. Chcemy wskazać fundamentalne i unikalne cechy, które czyniły i czynią z TV niezastępowalne narzędzie w realizacji większości celów komunikacyjnych. Rewitalizacja tej wiedzy jest potrzebna w odpowiedzi na wszechobecną perswazję dotyczącą roli nowych mediów, które w wielu wypadkach uzurpują sobie prawo do takich określeń jak najbardziej powszechny, selektywny czy efektywny. Jest to zresztą rozszerzenie podjętych już działań. W listopadzie ubiegłego roku uruchomiliśmy platformę tv.tvnmedia.pl, która gromadzi pozyskaną przez nas wiedzę dotyczącą tych tematów. Chcieliśmy podzielić się z całym rynkiem tym, co do tej pory prezentowane było na indywidualnych spotkaniach handlowych. Zaskoczyła nas ilość inspirujących dyskusji i komentarzy. Pomysł wsparli klienci i przedstawiciele domów mediowych. To skłoniło nas do przygotowania propozycji całodziennej konferencji, na której międzynarodowi eksperci pogłębią to, o czym dziś piszemy w udostępnianych już materiałach” – powiedział Piotr Tyborowicz, Członek zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.