Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Konferencja tv day

Konferencja tv day

logo-platformy-tv-tvnmedia1 lutego br. Biuro Reklamy TVN Media organizuje w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie  tv day, międzynarodową konferencję poświęconą roli telewizji w komunikacji marketingowej we współczesnym świecie. Gościem specjalnym będzie Bob Hoffman doświadczony marketer, znany z ciętego języka. „Fantastycznie zuchwały”, „zgryźliwy, lecz szczery”, „najbardziej kontrowersyjny człowiek w marketingu” – tak media opisują gościa specjalnego, który przez wiele lat pracował dla największych marek na świecie. Stworzył oryginalne kampanie dla McDonalda, Toyoty, Pepsico, czy AT&T. Jest też autorem międzynarodowego bestselleru „Marketerzy są z Marsa. Konsumenci z New Jersey” (tytuł oryginalny: Marketers Are From Mars, Consumers Are From New Jersey). 

 

W roli prelegentów konferencji tv day wystąpią też inni światowej sławy eksperci i przedstawiciele kluczowych firm mediowych, m. in

Kevin Chorlins, SVP International Content and Brand Strategy, Scripps Networks Interactive; Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy, FOX Networks Group; Daniel Reszka, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE, Viacom International Media Networks; Patryk Piputa, Director, Head of Disney Partneship CEE, The Walt Disney Company; Michał  Kreczmar, Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej, PWC; Michał Maszkiewicz, Senior Consultant, Millward Brown; Maciej Ziąbrowski, Dyrektor ds. Strategii i Badań Produktu Reklamowego, TVN Media; Jacek Szymczyk, Sales Director,  Discovery Networks; Anna Gałązka, Data Science Manager, Starcom Mediavest Group; Daniel Stephenson, Head of SKY AdSmart, SKY Media.

 

Tematem przewodnim konferencji będzie efektywne planowanie komunikacji w erze ewolucji rynku mediów. W wydarzeniu weźmie udział ponad 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców i nadawców z Polski i zagranicy. Podczas spotkania odbędzie się kilkanaście prelekcji oraz zostaną zaprezentowane wyniki międzynarodowych badań i case’ów. Konferencja tv day będzie okazją do wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji w zakresie efektywnych rozwiązań mediowych.

 

Celem konferencji tv day jest przypomnienie i uświadomienie klientom wyjątkowej roli telewizji w budowie efektywnego przekazu marketingowego. Chcemy wskazać fundamentalne i unikalne cechy, które czyniły i czynią z TV niezastępowalne narzędzie w realizacji większości celów komunikacyjnych. Rewitalizacja tej wiedzy jest potrzebna w odpowiedzi na wszechobecną perswazję dotyczącą roli nowych mediów, które w wielu wypadkach uzurpują sobie prawo do takich określeń jak najbardziej powszechny, selektywny czy efektywny. Jest to zresztą rozszerzenie podjętych już działań. W listopadzie ubiegłego roku uruchomiliśmy platformę tv.tvnmedia.pl, która gromadzi pozyskaną przez nas wiedzę dotyczącą tych tematów. Chcieliśmy podzielić się z całym rynkiem tym, co do tej pory prezentowane było na indywidualnych spotkaniach handlowych. Zaskoczyła nas ilość inspirujących dyskusji i komentarzy. Pomysł wsparli klienci i przedstawiciele domów mediowych. To skłoniło nas do przygotowania propozycji całodziennej konferencji, na której międzynarodowi eksperci pogłębią to, o czym dziś piszemy w udostępnianych już materiałach – powiedział Piotr Tyborowicz, Członek zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

    • Numer 5-6/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…