Do Działu Marketingu Telewizji Puls dołączył Krzysztof Lindner, który objął stanowisko brand managera. Będzie odpowiedzialny za budowanie wizerunku marek TV Puls i PULS 2. Do jego głównych obowiązków należą m.in. koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za PR, Social Media i Grafikę, współpraca z podwykonawcami w zakresie działań wizerunkowych i komunikacji PR oraz organizacja wydarzeń specjalnych. K. Lindner ma wieloletnie doświadczenie w PR i marketingu branży telewizyjnej. W latach 2000-2005 był PR managerem platformy cyfrowej CYFRA+, gdzie odpowiadał za wizerunek kanałów MiniMax, ZigZap, MiniMini i Extreme Sports Channel. W latach 2005-2010 pracował jako marketing manager w spółce Chello Central Europe (obecnie AMC Networks International), gdzie odpowiadał za rozwój kanałów Extreme Sports Channel, JimJam, Zone Reality i Zone Europa w Polsce. W latach 2010-2011 był szefem marketingu Kino Polska TV SA, gdzie m.in. koordynował giełdowy debiut spółki i nadzorował debiut kanałów FilmBox w Europie. Przez ostatnie pięć lat działał jako niezależny konsultant w branży telewizyjnej i nowych technologii.