Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Krzysztof Lindner brand managerem Telewizji Puls

Krzysztof Lindner brand managerem Telewizji Puls

Do Działu Marketingu Telewizji Puls dołączył Krzysztof Lindner, który objął stanowisko brand managera. Będzie odpowiedzialny za budowanie wizerunku marek TV Puls i PULS 2. Do jego głównych obowiązków należą m.in. koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za PR, Social Media i Grafikę, współpraca z podwykonawcami w zakresie działań wizerunkowych i komunikacji PR oraz organizacja wydarzeń specjalnych. K. Lindner ma wieloletnie doświadczenie w PR i marketingu branży telewizyjnej. W latach 2000-2005 był PR managerem platformy cyfrowej CYFRA+, gdzie odpowiadał za wizerunek kanałów MiniMax, ZigZap, MiniMini i Extreme Sports Channel. W latach 2005-2010 pracował jako marketing manager w spółce Chello Central Europe (obecnie AMC Networks International), gdzie odpowiadał za rozwój kanałów Extreme Sports Channel, JimJam, Zone Reality i Zone Europa w Polsce. W latach 2010-2011 był szefem marketingu Kino Polska TV SA, gdzie m.in. koordynował giełdowy debiut spółki i nadzorował debiut kanałów FilmBox w Europie. Przez ostatnie pięć lat działał jako niezależny konsultant w branży telewizyjnej i nowych technologii.

    • Numer 7-8/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…