
Marcin Boroszko od połowy kwietnia br. obejmie stanowiska prezesa
Media Impact Polska i chief sales officera Grupy Onet-RASP. Wejdzie też do zespołu dyrektorskiego, w którym będzie odpowiadał za dobrą współpracę między Media Impact Polska a pozostałymi spółkami z Grupy. Członkami tego zespołu są: Mark Dekan (CEO Grupy Onet-RASP), Edyta Sadowska (CEO Ringier Axel Springer Polska), Aleksander Kutela (CEO Grupy Onet.pl), Grzegorz Kania (dyrektor finansowy Grupy Onet-RASP) oraz Jovan Protic (chief operating officer Grupy Onet-RASP). – Jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Onet-RAS Polska jest wideo; wiedza Marcina jest w tym zakresie nieoceniona i gwarantuje dalsze sukcesy Media Impact – mówi Mark Dekan. Marcin Boroszko poprzednio przez 15 lat był związany z brokerem reklamy telewizyjnej – firmą
AtMedia. Pełnił tam kolejno funkcje dyrektora zarządzającego, wiceprezesa i prezesa, a w 2010 r. został prezesem AtMedia Group. Firma zniknęła z polskiego rynku po tym jak straciła zdecydowaną większość klientów (obsługiwanych kanałów tematycznych) głównie na rzecz biur reklamy TVN i Polsatu.