Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Marka Vectra odświeżona

Marka Vectra odświeżona

Vectra_gradient

Vectra przy współpracy z warszawską agencją Scholz&Friends wraz z nową kampanią jesienną zmieniła pozycjonowanie swojej marki, wprowadziła nową platformę komunikacyjną i odświeżyła logo. Charakter zmian ma podkreślać odświeżona identyfikacja wizualna marki. W procesie tworzenia odświeżonego Brand Identity zadbano o zachowanie elementów charakterystycznych dla Vectry: kolorystyki i muzyki. W celu wzmocnienia tożsamości obecnych abonentów z marką, pozostawiono postać tzw. “Vectrynki”, jednak jej rola została w komunikacji ograniczona do zadań czysto brandingowych. Kampania wystartowała 19 września br. i potrawa do połowy grudnia 2014 r. Obejmuje największe stacje telewizyjne, outdoor, internet oraz materiały BTL.

    • Numer 9-10/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…