Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Marka za markę

Marka za markę

Z początkiem września br. marka nc+ zniknęła z rynku i została zastąpiona przez Platformę CANAL+. Oprócz nazwy platformy zmienił się też jej logotyp i adres strony internetowej na Canalplus.pl. – W Polsce CANAL+ ma już za sobą niemal 25 lat bogatej historii, dzięki której uważany jest za synonim najwyższej jakości telewizyjnej. Dzięki marce CANAL+ na przestrzeni lat powstało wiele kultowych już seriali czy filmów, rozpoznawalnych i nagradzanych w Polsce i na całym świecie – uzasadnia operator w e-mailu rozsyłanym abonentom. Dodaje też, że zmiana nazwy nastąpi wyłącznie w sferze wizerunkowej. Formalna nazwa spółki jak i adres oraz dane kontaktowe pozostają bez zmian. Nie ulegają również zmianie warunki umowy i regulaminów świadczenia usług. Zmiana nie będzie wymagała podejmowania żadnych czynności formalnych ze strony klientów firmy.

    • Numer 5-6/2020


    • Jaka będzie przyszłości telewizji?


      Telewizyjne supermarkety i zemsta nadawców.  Wiele lat temu francuski pisarz Victor Hugo powiedział:…

    • Więcej, szybciej, wydajniej


      z Klausem von Kriesem, area sales managerem firmy AVM rozmawia Andrzej Marciniak. Nie ma pan wrażenia, że…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…