
Przedstawiciele firmy
FOX Media działającej w Polsce od października ub. r. zaprosili w czerwcu br. na spotkanie pracowników domów mediowych i dziennikarzy. Oprócz przekazania standardowych informacji o działalności oddziału FOX International Channel w Polsce, aktywnościach FOX Media, a także sztandarowych marek telewizyjnych związanych z ww. firmami, przygotowano dla uczestników spotkania nietypową zabawę – promocję. Zaproponowano im wzięcie udziału w Misji na Marsa czyli taktyczno – strategicznej grze będącej rodzajem zespołowego wyścigu. Chodziło w nim o m. in. o przetrwanie na czerwonej planecie w określonym czasie i na określonych warunkach. Zaś po drodze – o wykazanie się kreatywnym planowaniem, umiejętnościami zebrania potrzebnych do wykonania zadania informacji, pracy zespołowej itp. Całe wydarzenie nawiązywało hasłowo do planowanej na jesień br. przez FOX Media wszechstronnej kampanii związanej z premierą serialu poświęconego… prawdziwej misji na Marsa, planowanej na 2032 rok. Emisję serii Mars – na antenie kanału National Geographic Channel.
W ramach FOX Media nadawca oferuje reklamodawcom wszechstronne usługi kreatywne i produkcyjne, w tym różne rozwiązania reklamowe, np. reklamę natywną i branded content, w ramach kanałów i serwisów pod markami: FOX, National Geographic Channel i FOX Sports. Chodzi o dotarcie do widzów już nie tylko za pośrednictwem kanałów telewizyjnych ale za pośrednictwem wszystkich mediów, w tzw. modelu 360 stopni. W naszym kraju spółka nadal też sprzedaje swoje reklamy w ramach pakietu Premium TV oferowanego przez TVN Media. Zespół FOX Media tworzą: Marcin Łukasiewicz, ad sales director Central Eastern Europe oraz Katarzyna Wrzosek, ad sales manager Central Europe.