W marcu tego roku łączny udział w oglądalności kanałów wchodzących w skład pakietu MIX MUX oferowanego przez Premium TV sięgnął blisko 11 proc. w grupie komercyjnej 16 – 49 lat co dało mu istotną przewagę nad kanałami TVP 1 i TVP2. Z kolei 10 kwietnia łączny udział MIX MUX osiągnął rekordowy wynik 13,05 proc. TV Puls był tego dnia trzecim najchętniej oglądanym kanałem w grupie komercyjnej w Polsce, zdobywając 6,0 proc. SHR i wyprzedzając kanały TVP1 (5,0 proc.) oraz TVP2 (5,6 proc.). W porównaniu z poprzednim rokiem, premiery wiosennych ramówek w niektórych stacjach ogólnopolskich nie przyniosły porównywalnych wzrostów widowni. W marcu TVP1 i TVP2 zanotowały niższe wyniki niż w marcu zeszłego roku. Kanały naziemnej telewizji cyfrowej odgrywają coraz bardziej znaczącą rolę na rynku telewizyjnym, wyprzedzając stacje ogólnopolskie TVP w kluczowych momentach walki o widza. Audycje kanałów z pakietu MIX MUX coraz częściej przyciągają przed telewizory zbliżoną lub wyższą widownię niż programy nadawane przez stacje TVP. Poza wysokim udziałem oraz szerokim zasięgiem pakiet MIX MUX zapewnia również korzystny profil widowni. W porównaniu z konkurencją stacje MIX MUX najprecyzyjniej docierają do widowni miejskiej. MIX MUX składa się wyłącznie ze stacji o zasięgu DVB-T. Pakiet zawiera kanały znajdujące się w pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych stacji w Polsce: TV Puls, TVN7, TTV i PULS 2. Cztery składowe kanały pakietu generują ponad 40,6 proc. udziałów w grupie 16-49 wśród wszystkich nowych kanałów DTT.