Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> MTV w nowej odsłonie

MTV w nowej odsłonie

MTVBump

Stacja MTV odświeżyła wizerunek tworząc przestrzeń do kreatywnej ekspresji dla swoich widzów i międzynarodowych artystów współpracujących ze stacją. Począwszy od 25 czerwca br. MTV jeszcze bardziej koncentruje się na młodych ludziach. Dzięki międzynarodowemu zasięgowi w ponad 160 krajach, MTV szeroko promuje treści dostępne dotychczas wyłącznie w social mediach. Nowe wizualizacje emitowane na antenie MTV są tworzone przez młodych artystów i odwołują się do nowoczesnych eksperymentów z obszaru visual storytelling.

 – Będąc marką adresowaną do młodej, dynamicznej widowni, musimy stale definiować, czym obecnie jest MTV, by najlepiej odpowiadać gustowi i kreatywności naszych widzów. Teraz nadszedł czas, aby zrobić to znowu – powiedział Kerry Taylor, senior vice president Youth&Music VIMN i szef marketingu Viacom UK. – Nasza publiczność oczekuje od MTV kreatywności, przekraczania granic i podejmowania ryzyka, a my naprawdę wierzymy, że dzięki projektowi #MTVBump nasz międzynarodowy kanał będzie wyglądać wyjątkowo. Istotą projektu #MTVBump jest połączenie świata internetu i linearnej telewizji. Klipy zamieszczone na platformach social mediowych takich jak Instagram, czy VINE lub udostępnione na Twitterze z #MTVBump będą zbierane za pomocą dedykowanego CMS, który umożliwia weryfikację kontentu, filtrowanie i odpowiednią lokalizację na antenie MTV oraz powiązanych platformach. Widzowie mogą zamieszczać swoje filmy za pośrednictwem social mediów lub dedykowanej platformy www.mtvbump.com, gdzie znajdą się również wszystkie dotychczasowo emitowane klipy. Aby zachęcić widzów do udziału, MTV zaprosiło do zamieszczenia swoich „bumpow” znanych artystów, takich jak Rixton, Shawn Mendes, Tori Kelly, Grumpy Cat, Bros Being Basic, Martin Garrix i inni. 

– Jeszcze żadna marka nie przenosiła kontentu generowanego przez użytkowników (USG) w tak szybkim czasie i na taką skalę – Dzięki #MTVBump możemy być dużo szybsi, lepiej lokalizować i dobierać ten kontent – dodaje Kerry Taylor. Wkrótce MTV zaprezentuje kolejne narzędzia umożliwiające fanom kreowanie ich własnych materiałów emitowanych następnie na antenie stacji i na powiązanych platformach, m.in. MTV Canvas. Narzędzie to to tzw. online sticker book – umożliwia widzom kreatywną zabawę z brandem, tworzenie własnych wizualizacji i klipów.

    • Numer 11/2017


    • Telewizja w internecie


      Jeszcze kilka lat temu by obejrzeć w telewizji ulubiony serial, widz musiał czekać na konkretny dzień tygodnia i…

    • Zmieniamy się dla widzów


      TELEKABEL & digital tv rozmawia z Danielem Reszką, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE w spółce…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…