Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > technologie >> MWC 2017: rozwiązania Smart Home otwierają nowe możliwości dla branży telekomunikacyjnej

MWC 2017: rozwiązania Smart Home otwierają nowe możliwości dla branży telekomunikacyjnej

FIBARO, polski producent urządzeń z obszaru Internetu Rzeczy (IoT), zaprezentuje swoje rozwiązania w czasie tegorocznych targów Mobile World Congress, które odbędą się w dniach 27 lutego – 2 marca 2017 roku w Barcelonie. Podczas jednego z największych wydarzeń dla branży telekomunikacyjnej, firma przedstawi rozwiązania, które umożliwiają bezprzewodowe sterowanie i zarządzanie najważniejszymi funkcjami domu z każdego miejsca na Ziemi – na przykład oświetleniem, ogrzewaniem, alarmem, roletami, drzwiami, oknami, czy też systemem nawadniania roślin. FIBARO jest jedną z niewielu polskich marek, która sprzedaje swoje produkty na całym świecie.

 

Przewaga konkurencyjna FIBARO

Dotychczasowe doświadczenie FIBARO we współpracy z firmami z branży telekomunikacyjnej, pozwala jej nie tylko na przygotowanie precyzyjnej oferty dla partnerów, ale również na nieustające jej rozwijanie, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Fibar Group zapewnia swoim partnerom pełen pakiet usług w czasie realizacji projektów i ich eksploatacji. Operatorzy mogą liczyć na wsparcie ze strony sieci lokalnych Commitmment Partners i instalatorów, polegające na szkoleniach dla pracowników, wsparciu technicznym w aspekcie instalacji, integracji oraz walidacji wszystkich elementów projektu Smart Home.

FIBARO buduje długofalowe relacje ze swoimi partnerami biznesowymi wspierając ich zarówno na etapie budowania oferty jak i obsługi posprzedażowej.

 

Targi Mobile World Congress są dla FIBARO doskonałą okazją, by uzyskać unikalną perspektywę rynku telekomunikacyjnego, w którym naszym zdaniem drzemie ogromy potencjał dla sektora Smart Home. Tradycyjne usługi telekomunikacyjne już nie wystarczają, a producenci i operatorzy przeganiają się w sposobach zdobycia i utrzymania klienta. Oferta FIBARO pozwala im pójść krok dalej w dostarczaniu rozwiązań, które za racjonalną cenę zwiększają komfort codziennego życia i pozwalają obniżyć rachunkiocenia potencjał targów Maciej Fiedler, prezes zarządu Fibar Group S.A.

 

FIBARO dla branży telekomunikacyjnej

Światowy rynek Internetu rzeczy ma osiągnąć wartość nawet 11 trylionów dolarów, to prognozy do 2025 roku. Potencjał biznesowy tej branży dostrzegają również firmy z sektora telekomunikacji. Dla FIBARO stanowią niezwykle ważne ogniwo w dystrybucji produktów. Dołączane do pakietów operatorów telefonii komórkowej zestawy Smart Home stanowią ważny wyróżnik oferty i atrakcyjny dodatek dla klientów.
W Polsce urządzenia FIBARO są dostępne w ofercie Netii i Orange. Z Orange Fibar Group współpracuje również we Francji i Rumunii. Klienci operatorów w USA (AT&T) oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich (Etisalat) już mogą korzystać z innowacji polskiej firmy w swoich domach. FIBARO zyskało zaufanie nie tylko operatorów, ale również międzynarodowych marek technologicznych z branży urządzeń mobilnych, takich jak Huawei czy Samsung.

 

 

Ekspozycja FIBARO w Barcelonie

Na ekspozycji FIBARO w Barcelonie zostaną zaprezentowane nowości produktowe. Kontroler FIBARO KeyFob – niewielkich rozmiarów pilot o kształcie spłaszczonej elipsoidy, który pozwala zdalnie kontrolować urządzenia znajdujące się w zasięgu sieci Z-Wave oraz rozwiązania kompatybilne z platformą Apple HomeKit, która służy do komunikacji i sterowania urządzeniami z obszaru Smart Home. Dzięki temu użytkownicy produktów Apple opartych o system iOS 10, mogą kontrolować urządzenia FIBARO z poziomu preinstalowanej aplikacji Dom oraz dedykowanej aplikacji od FIBARO.

 

Ofertę rozwiązań FIBARO będzie można oglądać od 27 lutego do 2 marca na stoisku 5J61, parter.

    • Numer 11/2017


    • Telewizja w internecie


      Jeszcze kilka lat temu by obejrzeć w telewizji ulubiony serial, widz musiał czekać na konkretny dzień tygodnia i…

    • Zmieniamy się dla widzów


      TELEKABEL & digital tv rozmawia z Danielem Reszką, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE w spółce…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…