Z początkiem kwietnia br. MTV Polska przygotowała dla swoich fanów nową aplikację MTV Play. Rozwiązanie daje użytkownikom stały dostęp do treści rozrywkowych z obszernej biblioteki MTV oraz kanałów muzycznych z jej portfolio. Aplikacja umożliwia również dostęp do odcinków trzeciego sezonu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”.
Aplikacja MTV Play daje użytkownikom stały dostęp do oferty MTV Polska w formie linearnej oraz obszernej biblioteki ponad 1,5 tys. epizodów popularnych programów rozrywkowych z anteny MTV i stacji muzycznych: MTV Live HD, MTV Hits. Wybrane odcinki poszczególnych programów dostępne są dla niezarejestrowanych użytkowników i posiadaczy kont bezpłatnych, a aplikacja w wersji premium oferuje dostęp do wszystkich odcinków wybranych programów. Dostęp do treści MTV Play można wykupić w opcji miesięcznej za 1,99 euro lub rocznej – za 19, 99 euro. Partnerem technologicznym projektu MTV Play jest Vigour. Aplikacja działa w urządzeniach z systemem IOS, Android, Windows Phone a także na Smart TV i w przeglądarkach internetowych. MTV Play pozwala łączyć ze sobą ekrany różnych urządzeń. – Aplikacja MTV Play to rozbudowana wersja wcześniejszej platformy MTV Under The Thumb i jest odpowiedzią na styl życia i sposób konsumpcji mediów przez grupę docelową marki MTV – mówi Daniel Reszka, vice president, Marketing & Product. – Millenialsi wyznaczają nowe trendy w sposobie konsumpcji kontentu. Nasze badania pokazują, że czterech na pięciu młodych ludzi w wieku 16-24 lata regularnie ogląda w swoich smartfonach rozrywkowe programy telewizyjne. MTV Play świetnie odpowiada na takie zachowania i wynikające z nich potrzeby – dodaje Daniel Reszka. MTV to jedna z najpopularniejszych wśród Millennialsów marek. Wraz z wprowadzeniem MTV Play poszerza dostęp do swoich treści, szczególnie dla tych użytkowników, którzy nie subskrybują płatnej telewizji. Dzięki temu zyskują oni dostęp do programów MTV w dowolnym miejscu i najdogodniejszym czasie.