Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Nowa marka z rodziny kanałów National Geographic

Nowa marka z rodziny kanałów National Geographic

 
NGP_logo_HD

1 października br. zadebiutuje nowy kanał Nat Geo People HD, pełen emocji kanał dokumentalno-rozrywkowy skierowany przede wszystkim do kobiet,  wiecznie młodych duchem i otwartych na świat. Ramówka stacji, sygnowana kultową żółtą ramką opiera się na programach opowiadających prawdziwe historie, pokazujących autentycznych, a zarazem niezwykłych ludzi pochodzących z różnych części globu i odmiennych kultur. Kanał dostępny będzie dla abonentów Cyfrowego Polsatu na pozycji EPG 160 oraz nc+ na pozycji 141, docierając do ponad 4 mln gospodarstw domowych. Nat Geo People zabiera widzów w podróż po zachwycającym w swej autentyczności świecie i snuje opowieści o bohaterach z krwi i kości, którzy idąc własną drogą, realizują swoje pasje. Pierwszym z takich bohaterów jest David Rocco, tytułowy bohater serii „Dolce vita według Davida Rocco”. Ten kanadyjski kucharz, z włoskimi korzeniami, w kraju swoich przodków sprawdzać będzie, co tak naprawdę znaczy włoskie dolce vita.

Debiutowi kanału towarzyszą działania marketingowe, m.in. autopromocja na antenach własnych nadawcy, kampania sponsoringowa na kanałach grupy Polsat, kampania prasowa w wybranych TV guidach oraz  dodatkach telewizyjnych i magazynach. Nat Geo People będzie reklamowany także w kampanii internetowej i w mediach społecznościowych (m.in. na stronach onet.pl, wp.pl, youtube.com, teleman.pl, gazeta.pl, wysokieobcasy.pl, GDN, facebook). Działaniom marketingowym towarzyszą komunikacja PR oraz kampania spotowa na wybranych nośnikach LED. Część działań promocyjnych rozpoczęła się już we wrześniu i potrwają do końca października. Po udanym debiucie m.in.: w Turcji, Włoszech, Niemczech, Dani kanał Nat Geo People buduje wierną widownię. Jego profil idealnie dopełnia ofertę grupy FOX International Channels Poland. Teraz ciekawe świata miłośniczki programów dokumentalno-rozrywkowych będa mogły oglądać Nat Geo People, męska część widowni będzie mieć do dyspozycji fascynujące programy, oferowane przez National Geographic Channel, a osoby szukające w telewizji programów o dzikiej przyrodzie – Nat Geo Wild.

    • Numer 7-8/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…