Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > Wywiad miesiąca >> Nowe barwy rozrywki

Nowe barwy rozrywki

TELEKABEL & digital tv rozmawia z Pawłem Kolasą, country managerem kanału Zee.One w Polsce.

 

Na jakim etapie jest indyjski koncern medialny Zee Entertainment Enterprise oraz Paweł Kolasa – jako jego przedstawiciel na polskim rynku, z uruchamianiem nowego przedsięwzięcia, jakim jest kanał tematyczny Zee.One?

 

Może na początek spróbuję nakreślić skalę zaplecza tego przedsięwzięcia. Zee Entertainment to koncern działający na globalną skalę w branży rozrywki. Firma prowadzi biznes na wielu polach: kanałów telewizyjnych, produkcji i dystrybucji kontentu rozrywkowego. Posiada w ofercie 33 kanały lokalne i 42 stacje międzynarodowe. Dysponuje obszerną biblioteką zawierającą ponad 222 tys. godzin telewizyjnych treści i prawa do ponad 3,8 tys. tytułów z najważniejszych wytwórni i z udziałem filmowych gwiazd. Po starcie kanału Zee.One w Niemczech latem ub. r. oraz po przeprowadzeniu badań wśród polskich widzów podjęto decyzję o otwarciu oddziału firmy w Polsce i uruchomieniu w 2017 r. kanału Zee.One.

 

Jak wpadłeś na to, że w ofercie polskojęzycznych kanałów tematycznych brakuje właśnie Zee.One?

 

Po rozwiązaniu biura NBCU w Polsce szukałem nowych wyzwań i … znalazłem, a nowi mocodawcy znaleźli mnie…a poważnie mówiąc… na polskim rynku dostępne są oprócz treści lokalnych głównie treści amerykańskie. Nasze filmy i seriale mają inny charakter: są kolorowe, pozytywne, różnorodne. Jestem pewny, że ten kanał będzie interesującą alternatywą i zainteresuje widzów w Polsce. Po prostu – I feel bolly good!

 

Po niedawnym starcie w Polsce kanału Bollywood HD, a także włączeniu do oferty jednej z firm dystrybucyjnych kanału Travelxp, Zee.One jest już tutaj trzecią stacją inspirowanym bogatą kulturą Indii…

 

… i – jestem przekonany – że jest tu dla niego miejsce, co potwierdziły badania , które wykazały, że w naszym kraju jest zainteresowanie kontentem tego typu. Jesteśmy ambasadorami Bollywood na całym świecie, z ogromnym doświadczeniem na rynku telewizyjnym. Wiemy, że Zee.One będzie synonimem wysokiej jakości i pasjonującej rozrywki. Najlepszym, co może zaoferować Bollywod, najlepszym, co może zaoferować kanał telewizyjny. Poza tym, Zee.One będzie miał szeroką i bogatą ofertę, jako że Zee Entertainment to nie tylko nadawca, ale przede wszystkim jeden z największych na świecie producentów bardzo różnorodnych treści telewizyjnych.

 

Jaki to będzie kanał?  

 

Zee One to kanał filmowo-rozrywkowy, oferujący różnorodne treści. Bollywood kojarzy się nam często wyłącznie z musicalami, tymczasem jest to największe zagłębie kinematograficzne na świecie. Rocznie powstaje tam ponad 1000 filmów wszystkich gatunków. W ramówce Zee. One znajdą się hity bollywódzkiego kina: filmy akcji, sensacyjne, thrillery, komedie, romanse, a także seriale oraz programy typu infotainment poświęcone popularnym i lubianym tematom, jak kulinaria, podróże, muzyka czy joga. Wyróżnikiem będzie więc nowoczesny i unikalny program, którego nie oferują inne stacje telewizyjne w Polsce. Wiemy również jak ważne są lokalne produkcje, dlatego będziemy je oferować. Mamy dużo pomysłów, m.in.  na programy z udziałem znanych polskich postaci, które będą opowiadać widzom o Bollywood, pokazywać różnorodną ofertę naszego kanału. W ramówce będą pojawiać się bloki programowe typu: gwiazdy, akcja, rodzina, muzyka, miłość, joga, seriale.  

 

Zadaniem mojego zespołu  będzie dbanie o najwyższą jakość i stworzenie kanału filmowo – rozrywkowego dla polskiej widowni (głównie kobiecej – w wieku 20 – 59 lat).

 

Rynek w Polsce jest już bardzo nasycony, gdy chodzi o seriale i filmy amerykańskie. Chcemy pokazać coś, co będzie zupełnie inne, a przez to będzie się wyróżniało. Zee.One to nowoczesna rozrywka, realizowana według najwyższych standardów jakości, zarówno merytorycznej, jak i technicznej.   Oczywiście 100 proc. programu będzie emitowane w jakości HD.

 

Kiedy przewidziano start kanału na polskim rynku?

 

Chcemy uruchomić kanał w tym roku. Najważniejsze jest dla nas zaoferowanie kanału najwyższej jakości i to jest priorytet. Będziemy promować nasz kanał i wykorzystamy do tego wszelkie dostępne możliwości i zasoby finansowe. Co do startu – na pewno będzie spektakularny. Chcemy poinformować jak najszersze grono odbiorców o uruchomieniu stacji.

 

więcej w numerze 5/2017

    • Numer 11/2017


    • Telewizja w internecie


      Jeszcze kilka lat temu by obejrzeć w telewizji ulubiony serial, widz musiał czekać na konkretny dzień tygodnia i…

    • Zmieniamy się dla widzów


      TELEKABEL & digital tv rozmawia z Danielem Reszką, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE w spółce…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…