Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Nowy brand – Nicktoons

Nowy brand – Nicktoons

15 lutego br. oferta programowa stacji Nickelodeon HD została poszerzona, wzmocniona i udostępniona widzom pod nową nazwą – Nicktoons. W ramówce stacji znajdują się najlepsze oraz najzabawniejsze animacje, nadawane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, wyłącznie w jakości HD. Polska jest 25 rynkiem na świecie na którym pojawił się kanał Nicktoons. Marka należy do portfolio Viacom International Media Networks, nadawcy takich kanałów, jak MTV, Comedy Central czy Paramount Channel HD. Po zmianie stacja Nicktoons nadaje jedynie seriale animowane, zapewniając młodym widzom rozrywkę najlepszej jakości. W ofercie stacji, kierowanej do dzieci w wieku od 4 do 10 lat oraz do wszystkich miłośników dobrych animacji, znajdują się  najpopularniejsze i najzabawniejsze animacje Nickelodeon. Nie zabraknie nowości, takich jak opowiadającego historię legendarnych wojowniczek serialu „Mysticons”, przenoszącej widzów do tajemniczego domu animacji „Witajcie w Wayne” i przedstawiającej niezwykłe przygody energicznej bestii produkcji „Bunsen, ty bestio!”. Kolejne nowości pojawią się w nadchodzących miesiącach. Na zawartość programową Nicktoons składają się także uwielbiane przez młodych widzów animacje, m. in. „Jimmy Neutron: Mały geniusz”, „Wojownicze Żółwie Ninja”, „Toon Marty”, „Wróżkowie chrzestni” i „SpongeBob Kanciastoporty”. Na antenie stacji nie zabraknie również seriali, będących spin-offami wielkich kinowych przebojów: „Kung Fu Panda: Legenda o niezwykłości” i „Pingwiny z Madagaskaru”. Wszystkie propozycje programowe, które już są i znajdą się na antenie Nicktoons będą nadawane w jakości HD. – Dewiza „Dzieciaki górą!” znajduje odzwierciedlenie we wszelkich aktywnościach, jakie realizujemy dla kanałów Nickelodeon. Animacje cieszą się ogromną popularnością wśród naszych widzów, dlatego jesteśmy przekonani, że Nicktoons –pozwoli nam jeszcze bardziej dopasować naszą ofertę do gustów i preferencji dzieci. Wierzymy, że Nicktoons znakomicie uzupełni naszą ofertę kanałów dziecięcych – powiedział Daniel Reszka,  ‎vice president, Youth & Emerging Brands CEE – ‎Viacom International Media Networks.

 

 

    • Numer 7-8/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…