Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Nowy dyrektor w UPC Polska

Nowy dyrektor w UPC Polska

Od 1 października do zespołu UPC Polska dołączy Tomasz Izydorczyk, który rozpocznie pracę na stanowisku dyrektora Marketingu UPC Polska. Odpowiedzialny będzie za kreację, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, strategii produktowej UPC oraz marki firmy. Ostatnio Tomasz pełnił funkcję dyrektora Marketingu ds. B2B w Orange Polska, a wcześniej dyrektora ds. Strategii i Komunikacji Marketingowej tej spółki. Z branżą telekomunikacyjną związany jest od ponad 16 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w międzynarodowej firmie doradczej A.T. Kearney, The Boston Consulting Group, jak również w Zakładach Farmaceutycznych Polpharma oraz w Vectra Polska, gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, ma także tytuł MBA University of Minnesota. 

    • Numer 7-8/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…