1 września br. Alexandra Sanchez objęła w Polsce stanowisko marketing managera w
Viasat World, międzynarodowej firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynku (producent i dystrybutor 27 stacji tv). W jej ofercie są kanały dokumentalne, filmowe, sportowe i rozrywkowe, nadawane na całym świecie. W Polsce oferuje kanały: Polsat Viasat History HD, Polsat Viasat Explore HD oraz Polsat Viasat Nature. Zarządza również stacją TV1000 – jedną z najbardziej rozpoznawalnych, w Rosji i Wschodniej Europie, marek rosyjskich kanałów filmowych. A. Sanchez jest związana z mediami od prawie 10 lat. Pracę zaczynała w Viacom International Media Networks, gdzie odpowiadała m.in. za wprowadzenie na rynek marki MTV Mobile. W 2014 r. objęła stanowisko managera ds. trade marketingu w A + E Networks Poland, w którym odpowiadała za wdrożenie strategii marketingowej dla kluczowych klientów oraz nielinearną dystrybucję treści programowych firmy. W Viasat World będzie odpowiadać za budowanie wizerunku kanałów telewizyjnych działających w Polsce pod marką Polsat Viasat, w tym za planowanie i realizację działań marketingowych, współpracę z kluczowymi partnerami stacji tj. platformami i operatorami kablowymi. Alexandra ma wspierać dział sprzedaży reklam i dystrybucji oraz współpracować z domami mediowymi i agencjami: PR, social media i eventowymi. Przy realizacji zadań będzie ściśle kooperować z centralą Viasat World w Londynie.