Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Nowy wizerunek i pozycjonowanie UNIVERSAL CHANNEL

Nowy wizerunek i pozycjonowanie UNIVERSAL CHANNEL

Universal Channel logo

Universal  Networks International ogłosił odświeżenie swej flagowej stacji – Universal Channel. Zmiany zakładają pozycjonowanie marki, jako kanału zapewniającego świetną rozrywkę dzięki wyrazistym postaciom z filmów i seriali emitowanych na jego antenie. Stacja zaprezentuje również nowe logo i hasło – „100% Charakteru”. Odświeżony wizerunek Universal Channel w Polsce zostanie przedstawiony w sobotę 28 września br. Odświeżenie Universal Channel podkreśla nasze przywiązanie do marki i jej długotrwały rozwój w Polsce – mówi Colin McLeod, dyrektor zarządzający Universal Networks International. –Ewolucja, która niesie za sobą premiery ekscytujących produkcji, takich jak nowy serial Arrow, pozwoli nam na wyróżnienie się wśród konkurencji i na umocnienie rozpoznawalności stacji wśród lokalnej widowni.

 

Universal Channel – najważniejszy kanał Universal Networks International – jest dostępny w 103 krajach i w aż 16 językach. Stacja wprowadza nowe pozycjonowanie – w komunikacji marki będzie eksponować głównych bohaterów filmów i seriali. W 2013 roku zmiany nastąpią również na rynkach azjatyckim, afrykański, środkowo i wschodnioeuropejskich, rosyjskim, latynoamerykańskim, brazylijskim, brytyjskim i australijskim.

 

W ramach odświeżenia stacji, Universal Channel rozpocznie premierowo emisję serialu akcji zatytułowanego Arrow ze Stephenem Amellem w roli głównej. Tej jesieni widzowie zobaczą także nowe sezony swoich ulubionych serii, m.in. Whitney, Bananowy Doktor i CSI: Miami oraz wiele hollywoodzkich hitów. Za nowy wygląd Universal Channel odpowiedzialni są: Centralny Zespół Marketingu NBCU Universal International Television, nagrodzona w wielu konkursach agencja Red Bee Media i światowej sławy specjalista ds. strategii marek telewizyjnych, Lee Hunt.

    • Numer 11/2017


    • Telewizja w internecie


      Jeszcze kilka lat temu by obejrzeć w telewizji ulubiony serial, widz musiał czekać na konkretny dzień tygodnia i…

    • Zmieniamy się dla widzów


      TELEKABEL & digital tv rozmawia z Danielem Reszką, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE w spółce…

    • Świat wart ocalenia


      Na Czerwonej Liście Gatunków Ginących i Zagrożonych przygotowywanej przez Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody…