Grupa Onet-RAS Polska, jako pierwsza w Polsce grupa mediowa, zaprezentowała pod koniec lutego br. nową ramówkę programów video własnej produkcji, dostępnych wyłącznie w internecie. Już niebawem w serwisach Grupy będzie można zobaczyć nowe programy publicystyczne, lifestylowe, sportowe i rozrywkowe, które poprowadzą znani dziennikarze i eksperci, w tym m.in. Tomasz Lis, Michał Pol, Michał Broniatowski, Paulina Młynarska, Zbigniew Urbański i Tomasz Jachimek. Do Grupy Onet-RAS Polska dołączają również Bartosz Węglarczyk, który obejmie stanowisko dyrektora programowego Grupy Onet.pl, Roman Młodkowski, który obejmie funkcję dyrektora zarządzającego segmentu biznes i finanse, Łukasz Grass – redaktor naczelny polskiej edycji Business Insidera oraz Marcin Cejrowski – nowy naczelny serwisu Plejada.pl. Bartosz Węglarczyk, Roman Młodkowski i Łukasz Grass poprowadzą również wkrótce własne programy publicystyczne.
Wszystkie produkcje będą realizowane w dwóch profesjonalnych studiach video Grupy Onet-RASP. W wiosennej ramówce znalazło się łącznie ponad 30 własnych produkcji i zapowiedzi wydarzeń, w tym 15 nowości i 6 cyklicznych programów na żywo, które odpowiadają na potrzeby widzów o różnych zainteresowaniach – W naszej wiosennej propozycji programowej zadebiutują nowe, wysokiej jakości programy publicystyczne, w których będziemy gościć ekspertów, dziennikarzy i polityków, prezentujących różny punkt widzenia na tematy polityczne, społeczne i gospodarcze – mówi Aleksander Kutela, prezes zarządu Grupy Onet.pl.
(więcej – w marcowym wydaniu miesięcznika TELEKABEL & digital tv).