Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Onet wprowadza nowe logo i hasło #WIEM z Onet

Onet wprowadza nowe logo i hasło #WIEM z Onet

1 marca 2017 r. Grupa Onet – RAS Polska wprowadziła nową identyfikację wizualną marki Onet, wchodząc tym samym w kolejny etap realizacji strategii marketingowej brandu. Zmianie logotypu towarzyszy kampania #WIEM z Onet. Onet, zgodnie z nową filozofią, ma rzucać światło na to, co istotne, selekcjonować informacje i prezentować je w atrakcyjnej formie. Przykładem są krótkie formaty wideo, takie jak serwis informacyjny Onet24, materiały Onet100, transmisje na żywo, infografiki, czy alerty informacyjne. Dzięki temu użytkownicy mogą na Onecie szybko zdobywać informacje, zrozumieć je i im zaufać.

    • Numer 11/2018


    • Zbrodnia w oku kamery


      Każdy kolejny sezon telewizyjny obfituje w nowe lub kontynuowane produkcje serialowe. Wśród nich – historie…

    • Sport między internetem a telewizją


      Z Michałem Polem, dyrektorem programowym segmentu sportowego Grupy Ringier Axel Springer Polska rozmawia Andrzej…

    • Unikatowy, nieszablonowy BBC First


      11 października br. w Warszawie odbyła się gala premiery kanału BBC First, podczas której dziennikarze, celebryci…