Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Onet wprowadza nowe logo i hasło #WIEM z Onet

Onet wprowadza nowe logo i hasło #WIEM z Onet

1 marca 2017 r. Grupa Onet – RAS Polska wprowadziła nową identyfikację wizualną marki Onet, wchodząc tym samym w kolejny etap realizacji strategii marketingowej brandu. Zmianie logotypu towarzyszy kampania #WIEM z Onet. Onet, zgodnie z nową filozofią, ma rzucać światło na to, co istotne, selekcjonować informacje i prezentować je w atrakcyjnej formie. Przykładem są krótkie formaty wideo, takie jak serwis informacyjny Onet24, materiały Onet100, transmisje na żywo, infografiki, czy alerty informacyjne. Dzięki temu użytkownicy mogą na Onecie szybko zdobywać informacje, zrozumieć je i im zaufać.

    • Numer 1/2018


    • Nadawcy silni sportem


      Żeby nie wiem ile plag współczesnego świata wiązało się ze sportem jako zjawiskiem – przejawem ludzkiej…

    • Potrzebna wola polityczna


      z Pawłem Lewandowskim, podsekretarzem stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego rozmawia Jerzy…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…