Reckitt Benckiser, właściciel marki Durex, we współpracy z Abstra, największym niezależnym producentem wideo na polskim YouTube, uruchomił „Jak TO robić?” – pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych ludzi w Polsce. Co tydzień pojawiają się na nim odcinki, łączące treści rozrywkowe z edukacyjnymi. W ten sposób przybliżają młodym widzom świat seksu i pomogą im w odpowiedzi na każde, nawet najtrudniejsze pytania dotyczące tej sfery życia. „Jak TO robić?” to pierwszy kanał w portfolio Abstra stworzony we współpracy z partnerem komercyjnym. Dynamiczna forma łącząca wartości edukacyjne z walorami rozrywkowymi umożliwi kanałowi dotarcie do grupy docelowej 16-24, czyli osób dla których internet stanowi podstawowe źródło informacji o seksie. Przez wszystkie odcinki „Jak TO robić?” przewijać się będzie postać Mai, znanej z dwóch sezonów już kultowego serialu YouTube „Nieprzygotowani”. W kolejnych odcinkach pojawią się znani youtuberzy, którzy wraz z Mają będą m.in. obalać poglądy związane z seksem, które niekoniecznie znajdują odzwierciedlenie w rzeczywistości.