
Nowa, wystrzałowa gwiazda zasiliła szeregi firmy
Play. Krzysztof Piątek przeszedł do największej sieci komórkowej w Polsce i promuje najnowszą ofertę
PLAY HOMEBOX. – Konsumujemy coraz więcej danych w internecie, dlatego zwiększa się zapotrzebowanie na szybki transfer wysokiej jakości. Play chce wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, dlatego stawia na dynamiczny rozwój i świeżość ofert. Dlatego oczywiste wydaje się zaproszenie do współpracy jednego z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia. Krzysztof Piątek zakłada fioletowo-białą koszulkę i promuje z nami najnowszą ofertę
PLAY HOMEBOX – mówi Michał Sobolewski, dyrektor ds. marketingu marki Play. 7 czerwca br. wystartowała kampania reklamowa z ATL, BTL oraz digital. Napastnika reprezentacji Polski możemy zobaczyć w spotach telewizyjnych, w kinie, na nośnikach outdoor, kreacjach internetowych, a także materiałach POS w punktach sprzedaży. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne są agencje Grandes Kochonos (kreacja ATL) oraz Plej (kreacja BTL i digital). Zakup mediów prowadzi MediaCom, a komunikację PR agencja MSL.