Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Pio, Pio, Pio – transfer Piątka do Play

Pio, Pio, Pio – transfer Piątka do Play

Nowa, wystrzałowa gwiazda zasiliła szeregi firmy Play. Krzysztof Piątek przeszedł do największej sieci komórkowej w Polsce i promuje najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX. – Konsumujemy coraz więcej danych w internecie, dlatego zwiększa się zapotrzebowanie na szybki transfer wysokiej jakości. Play chce wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, dlatego stawia na dynamiczny rozwój i świeżość ofert. Dlatego oczywiste wydaje się zaproszenie do współpracy jednego z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia. Krzysztof Piątek zakłada fioletowo-białą koszulkę i promuje z nami najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX – mówi Michał Sobolewski, dyrektor ds. marketingu marki Play. 7 czerwca br. wystartowała kampania reklamowa z ATL, BTL oraz digital. Napastnika reprezentacji Polski możemy zobaczyć w spotach telewizyjnych, w kinie, na nośnikach outdoor, kreacjach internetowych, a także materiałach POS w punktach sprzedaży. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne są agencje Grandes Kochonos (kreacja ATL) oraz Plej (kreacja BTL i digital). Zakup mediów prowadzi MediaCom, a komunikację PR agencja MSL.

    • Numer 1/2 2020


    • Jaka będzie przyszłości telewizji?


      Telewizyjne supermarkety i zemsta nadawców.  Wiele lat temu francuski pisarz Victor Hugo powiedział:…

    • Więcej, szybciej, wydajniej


      z Klausem von Kriesem, area sales managerem firmy AVM rozmawia Andrzej Marciniak. Nie ma pan wrażenia, że…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…