
– Discovery jest obecne na polskim rynku od 20 lat. Partnerstwo z Agorą to kolejny, ekscytujący krok w naszej ewolucji; zapewni dostęp do naszych programów jeszcze szerszej widowni. Podążając za przykładem Niemiec, Włoch i Wielkiej Brytanii – rynków, na których mamy już doświadczenie w segmencie telewizji FTA, wierzę, że i w Polsce uda się nam odpowiedzieć na potrzeby widzów poszukujących wysokiej jakości programów – podkreśla Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka).
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, z pozyskania do współpracy partnera światowego formatu, jakim jest Discovery. Wierzymy, że dzięki temu METRO będzie systematycznie powiększać swoją grupę widzów, czego zapowiedzią są rewelacyjne wyniki oglądalności stacji po pierwszym tygodniu od jej startu – mówi Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory S.A. Zawarte porozumienie odzwierciedla oczekiwania 71 proc. polskich widzów, którzy według badania przeprowadzonego przez dom mediowy MEC w październiku 2015 r. pragnęli pojawienia się kanału z portfolio Discovery na MUX 8 naziemnej telewizji cyfrowej.