Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Relacja z 7. edycji Kongresu Warsaw International Media Summit oraz 7. edycji Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów

Relacja z 7. edycji Kongresu Warsaw International Media Summit oraz 7. edycji Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów

24 – 25 września 2014 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbyła się VII edycja Kongresu Warsaw International Media Summit oraz 7. edycja Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów. W wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele branży telekomunikacyjnej i mediów, regulator oraz główni przedstawiciele administracji centralnej. Honorowym Gościem Kongresu był Minister Administracji i Cyfryzacji Andrzej Halicki.

 

Wydarzenie odbyło się pod hasłem 25 rocznicy wolnego rynku telekomunikacji i mediów w Polsce. Kongres zaszczycił obecnością minister Administracji i Cyfryzacji Andrzej Halicki, który swym wystąpieniem dokonał uroczystego otwarcia drugiego dnia Kongresu. – Oczywistym jest, że już nie tylko dobra strona internetowa i dobra informacja jest oczekiwana przez obywatela. Dlatego musimy upowszechnić e-administrację i te usługi, które mogą być ułatwieniem życia dla obywateli – zaznaczył minister.

 

Wydarzenie było okazją do dyskusji na temat rozwoju branży medialnej na różnych płaszczyznach na polskim rynku. Podczas pierwszego dnia Kongresu, poruszono takie kwestie jak wpływ procesu cyfryzacji telewizji oraz trendów na rynek i na najbliższe lata oraz zagadnienia konsumenckie – zmiany w prawie, prywatność w sieci, rozwój e-administracji i współczesne zachowania. Drugi dzień Warsaw International Media Summit rozpoczął się dyskusją pt. „Telekomy – media: konwergencja, konkurencja czy synergia? Czy koncerny medialno-telekomunikacyjne są odpowiedzią na spór o opłaty za infrastrukturę?”. Kolejno poruszano kwestie nowych metod monetyzacji mediów, a także efektywności reklamy i komunikacji odnośnie m.in. marketingu sportowego, product placement’u czy modeli perfomense’owych. Kongres Warsaw International Media Summit zakończył się prognozą rozwoju rynku telekomunikacji i mediów w perspektywie kolejnych 25 lat.

 

Jednocześnie, debaty 7. edycji Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów skupiły się na jednolitym rynku telekomunikacyjnym (perspektywie krajowej oraz unijnej) oraz prawach konsumenta i obowiązkach przedsiębiorców.

 

Już dziś zapraszamy na kolejną edycję Wydarzenia. 

    • Numer 5-6/2022


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…