21 czerwca w warszawskim klubie La Playa uroczyście otworzyła swoje granice Republika 4FUN, startując tym samym z Akcją lato w 4FUN.TV. Na plażową imprezę przybyło ok. 1,5 tys. gości: media, domy mediowe, rynek muzyczny, klienci. Wśród gwiazd pojawiły się m.in: Maja Sablewska, DJ Adamus, Magda Schejbal, Ola Ciupa, Krzysztof Gojdź, Honorata Skarbek. Specjalnie dla gości wystąpili: Sound’n’Grace, Dawid Kwiatkowski i Sarsa. Gościnnie w roli DJa przeboje miksował syn Justyny Steczkowskiej – Leon Myszkowski. Republika to kolejny etap realizowanej przez 4FUN.TV filozofii „pierwszej muzycznej telewizji społecznościowej”.- Innowacje to DNA 4FUN Media. Republika 4FUN z biznesowego punktu widzenia to wykorzystanie potencjału marki 4FUN, aby stworzyć społeczność przy wykorzystaniu BIG DATA oraz włączyć się w największy trend współczesności czyli digitalizację sprzedaży detalicznej. Do tej pory nie było takiego projektu w Polsce. – powiedział Rafał Baran, prezes zarządu 4FUN Media. Republika 4FUN gwarantuje swoim obywatelom dostęp do wyjątkowych eventów muzycznych oraz rozrywkowych, kupony rabatowe oraz nieodpłatne wejścia do miejsc, w których warto bywać. Osoby będące częścią społeczności Republiki, jako pierwsi dowiedzą się o konkursach z atrakcyjnymi nagrodami, poznają ludzi, którzy wiedzą co jest grane, zdobędą wymarzone gadżety oraz wejdą na wyprzedane imprezy. Aby stać się częścią tego uprzywilejowanego klubu trzeba zarejestrować się na stronie republika.4fun.tv. Potem wystarczy śledzić antenę oraz social media i zgarniać benefity.