Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Showmax podpisał umowę z Play

Showmax podpisał umowę z Play

Internetowy serwis video Showmax, który wystartował w Polsce w lutym 2017 r., podpisał umowę z Play, dzięki której posiadacze abonamentu w wybranych taryfach oraz nowi klienci, którzy zdecydują się wybrać jedną z objętą promocji taryf, otrzymają 12-miesięczny dostęp do serwisu bez dodatkowych opłat. Objęci promocją klienci mogą otrzymać dostęp rejestrując się na stronie www.showmax.com/play. Dyrektor zarządzający Showmax CEE Maciej Sojka powiedział m. in.– umowa z Play jest kolejnym krokiem upowszechniania legalnego i łatwego dostępu do treści online. Pozwoli nam dotrzeć do milionów nowych i obecnych abonentów Play, którzy już teraz mogą oglądać dowolne ilości seriali i filmów, gdzie chcą i kiedy chcą, bez dodatkowych opłat w Play. M. Sojka nie podał liczby użytkowników serwisu w Polsce po 3 miesiącach od startu, pochwalił się jedynie obecną znajomością marki wśród 75 proc. badanych na tę okoliczność osób oraz 100 mln odtworzeń autorskiego serialu Showmax „Ucho prezesa” na YouTube.

Zapowiedział także inwestycje serwisu w kolejne polskie produkcje, twierdząc, że do tej pory „polski rynek producencki był zamrożony w swej kreatywności”. Jego zdaniem – przewagą serwisów typu Showmax jest możliwość realizowania kontentu bardziej kontrowersyjnego niż ten, który przynależy do części rynku medialnego utrzymującej się z emisji reklam. Jak oglądać treści Showmax w Play? Po rejestracji na stronie www.showmax.com/play posiadacze określonych taryf mogą oglądać dowolne ilości filmów i seriali bez reklam w aplikacjach, w urządzeniach mobilnych z systemem iOS lub Android, w przeglądarkach internetowych, przez Chromecast, na Apple TV lub na telewizorach Samsung, LG Smart TV i Android TV. W aplikacjach mobilnych istnieje dodatkowo możliwość pobierania treści, dzięki której użytkownicy mogą obejrzeć je później bez dostępu do internetu. Po upływie roku (od końca ww. promocji obowiązującej do czerwca br.) treści Showmax mają być dla abonentów sieci Play płatne – 19,90 zł za m-c doliczane do faktury Play.  

 

    • Numer 3-4/2023


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…