Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Start nowego serwisu TVP VoD

Start nowego serwisu TVP VoD

Telewizja Polska poinformowała, że 25 maja br. wystartowała nowa, zmodernizowana strona TVP VoD.  Nowa odsłona strony TVP VoD to element szeroko zakrojonej strategii TVP dostosowywania wszystkich serwisów TVP do wymagań współczesnego rynku.  Zastosowane rozwiązania w zakresie serwisu  to efekt pracy specjalnie powołanego wewnętrznego zespołu projektowo-technologicznego, będącego częścią Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP. Twórcy nowej formuły serwisu zadbali, by serwis sprostał oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników.

Nowy TVP VoD oferuje:

 

  • Pełną responsywność. Strona automatycznie dostosowuje się do wielkości każdego ekranu.

 

  • Przejrzystą, atrakcyjną grafikę, kompatybilną z obecnie panującymi trendami na rynku europejskim i światowym.

 

  • Przyjazną wyszukiwarkę. Znacznie lepszy sposób prezentacji zasobów. Teraz każdy odbiorca będzie mógł szybko i wygodnie wyszukać interesujące go treści.

 

  • Nowe funkcjonalności. Niektóre z nich to „Przegapiłeś w TV? Zobacz teraz”, prezentująca w uporządkowany sposób materiały wyemitowane na licznych antenach TVP, czy „Zobacz zanim wygaśnie”, która nie pozwoli użytkownikom przegapić  wygasających treści.

 

  • Prezentację nowości. W nowym layoucie uwzględniono potrzebę czytelnej ekspozycji nowości filmowych oraz serialowych.

 

  • Nowy, logiczny i czytelny podział treści. Katalog z szeroką ofertę serwisu TVP VoD uporządkowano tak, aby maksymalnie ułatwić użytkownikom poszukiwanie materiałów z poszczególnych kategorii i gatunków.

 

  • Przyjazną, intuicyjną nawigację.

 

  • Wyeksponowany dostęp do treści na żywo. Serwis tvpstream.tvp.pl gwarantuje szybki i łatwy dostęp do materiałów emitowanych na żywo.

 

  • Rozwiązania dla wielbicieli archiwalnych evergreenów i pereł kinematografii. Łatwy dostęp do starszych hitów TVP, a także bogatej archiwalnej oferty spektakli Teatrów Telewizji.

 

Telewizja Polska, projektując nowy serwis TVP VoD zadbała nie tylko o potrzeby swoich użytkowników, ale również o oczekiwania reklamodawców. W serwisie marketerzy będą mogli korzystać z nowych formatów reklamowych, stwarzających możliwości większego zaangażowania internautów. TVP wdrożyła najnowszą technologię VPAID 2, dzięki której marketerzy będą mieli dostęp do szeregu nowych narzędzi pomiaru skuteczności przekazu reklamowego.

Premiera nowego serwisu będzie wsparta kampanią reklamową w formule wprowadzenia nowej marki TVP VoD.

Katalog vod.tvp.pl stanowi największą bibliotekę cyfrową, w której znajduje się obecnie ponad 43,5 tys. materiałów wideo w 1121 serwisach podzielonych tematycznie.

    • Numer 11/2017


    • Telewizja w internecie


      Jeszcze kilka lat temu by obejrzeć w telewizji ulubiony serial, widz musiał czekać na konkretny dzień tygodnia i…

    • Zmieniamy się dla widzów


      TELEKABEL & digital tv rozmawia z Danielem Reszką, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE w spółce…

    • Epic Drama


      14 grudnia ub. r. do oferty wybranych operatorów dołączył nowy kanał tematyczny Epic Drama. To stacja z…