21 grudnia ub. r. wystartuje nowy kanał telewizyjny – Wellbeing Network, skierowany do widzów dbających o zdrowie. W ramówce stacji znajdują się najnowsze dokumenty poruszające szeroko pojętą tematykę zdrowia, programy prezentujące historie ludzi, którzy podejmują wyzwania, by poprawić kondycję oraz prowadzone przez światowej sławy ekspertów programy o tematyce medycznej. – Wellbeing Network powstało, aby upowszechniać wiedzę dotyczącą zdrowego trybu życia. Pragniemy uświadomić ludziom, że kondycja organizmu pozostaje w ścisłym związku z codziennymi nawykami żywieniowymi, aktywnością fizyczną i ogólną higieną życia. Naszym celem jest stworzenie kompleksowej, światowej platformy poświęconej zdrowiu, na którą złożą się: kanał telewizyjny, powiązane aplikacje, portal internetowy www.wellbeingnetwork.com oraz sklep online… A to wszystko ma początek w Polsce – powiedział Krzysztof Wroński, CEO Wellbeing Network. Wellbeing jest dostępny na platformach Cyfrowego Polsatu i nc+ oraz w sieciach kablowych Vectra i TOYA. Za dystrybucję kanału odpowiada firma TVPasja. Dyrektorem Wellbeing Network Polska jest Kacper Grzesiak.
W ofercie kanału znajduje się m.in. program „Ostatni dzwonek” prowadzony przez Dwayne’a „Rock” Johnsona, wyprodukowany przez twórców cieszącego się ogromną popularnością na całym świecie programu „The Biggest Loser”. Każdy odcinek „Ostatniego dzwonka” to niesamowita podróż, jaką odbywa prowadzący wraz z osobami, które odważyły się podjąć wyzwanie i odmienić swoje życie. „Rock” pomaga im wydostać się z dysfunkcyjnych domów i życiowych problemów. Porządkuje chaos ich codziennych niepowodzeń i udowadnia, że dzięki ciężkiej pracy i dyscyplinie mogą osiągnąć wymarzony cel.