Jesteś tutaj: Telekabel & digital tv > co nowego >> Szósta ramówka Onetu

Szósta ramówka Onetu

Jesienią Onet postawił na pewne i sprawdzone formaty – programy poranne, publicystyczne i magazynowe. – Coraz więcej programów zyskuje zaangażowanie i wsparcie partnerów biznesowych. Do tej pory zaufało nam 70 partnerów komercyjnych (od stycznia do sierpnia br. ponad 200 projektów), włączając w to programy premium, Onet100 oraz video branded content – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska. Nowy jest autorski program duetu piłkarsko-dziennikarskiego Wojciech Szczęsny – Łukasz Wiśniowski „Prosto w Szczenę”, komentujący bieżące wydarzenia ze świata piłki, i zdradzający ciekawostki z życia gwiazd reprezentacji Polski czy z największych klubów świata. W „Misji esport” topowi influencerzy esportowi omawiają najważniejsze wydarzenia ze świata esportu. Wśród nowych propozycji lifestylowych – „Jedno zdanie”. Znane osobowości m. in. Krystyna Janda, dzielą się z Małgorzatą Ohme tym, jak brzmiało jedno zdanie, które wywarło istotny wpływ na ich życie. Nowość to również „Inside Company” – seria krótkich reportaży o ludziach z pasją, dla których prowadzenie biznesu to fascynująca gra. W każdy czwartek – „7 metrów pod ziemią” Rafała Gębury. Goście dzielą się z prowadzącym sekretami swoich zawodów. Po letniej przerwie powróciły pasma poranne „Onet Rano” oraz „Onet Rano #WIEM” z prowadzącymi: Jarosławem Kuźniarem, Iwoną Kutyną, Bartoszem Węglarczykiem i Piotrem Kędzierskim. W paśmie publicystycznym – „Opinie” dziennikarze (Renata Kim, Andrzej Stankiewicz, Agnieszka Burzyńska i Bartosz Węglarczyk) pytają polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne i społeczne. Ofertę publicystyczną dopełnia flagowy program „Tomasz Lis.”, emitowany na Onet.pl, Newsweek.pl. oraz na Facebook Live i Periscope. Uzupełnieniem w obszarze informacji jest Onet24”, jedyny w polskim internecie krótki program informacyjny. Pasmo magazynowe otwiera Michał Pol „Misją futbol” – programem sportowym, w którym dziennikarze sportowi oceniają mecze, grę poszczególnych zespołów i decyzje trenerów. W środy – dwa programy – „Na czasie”, w którym Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska, opowiada o trendach, nowościach i biznesie, oraz „Pograne” w nowej formule. Piotr Kędzierski zaprasza do rozmowy osoby, przed którymi świat gier nie ma tajemnic. Wśród kontynuacji „Rezerwacja”, magazyn, w którym redaktor naczelna Onet Kultura, Katarzyna Janowska i jej goście gwarantują przegląd wydarzeń kulturalnych i rekomendują, co wybrać z szerokiej oferty cotygodniowych premier. Prócz tego – programy doceniane przez widzów w poprzednich sezonach, m. in. parentingowy format Justyny Kozłowskiej „Domowe pole minowe”, program taneczny Pauliny Biernat „Taniec życia”, serie wywiadów „Oczami matki” Małgorzaty Ohme i „Siła kobiet” Katarzyny Janowskiej, „Gwiazdy Plejady” Marcina Cejrowskiego oraz magazyn motoryzacyjny z udziałem Gosi Rdest – AutoŚwiat Go!

 

    • Numer 1-2/2023


    • Sportowe lato w telewizji


      Dwa wielkie wydarzenia sportowe są dla kilku nadawców okazją do zwiększenia liczby swych odbiorców i wpływów…

    • Zapraszamy do Zakopanego


      z Jerzym Straszewskim, prezesem Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej rozmawia Jerzy Papuga Panie Prezesie, przed…

    • Player.pl dla fanów motoryzacji


      MotorTrend to jedna z najbardziej uznanych na świecie firm- producentów programów motoryzacyjnych. Marka internetowa…