Po debiucie na głównym parkiecie GPW wrocławskie studio kontynuuje wzmożone prace nad zapowiedzianymi wcześniej projektami. Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i prezes zarządu T-Bull S.A. podtrzymuje strategię Spółki na ostatnie miesiące 2018 roku.
– Nasze plany nie ulegają zmianie. Swoja strategię ustaliliśmy już pewien czas temu i nie zmieniamy kierunku, w którym zmierza nasza Spółka – mówi Grzegorz Zwoliński. – Pracujemy nad kilkoma nowymi projektami i niezmiennie aktualizujemy, poprawiamy i dodajemy nową zawartość do opublikowanych już tytułów. To dla nas bardzo ważne, aby nie odstawiać gier po premierze na półkę, a rozbudowywać je i stale poprawiać doświadczenia naszych graczy – dodaje.
Najbliższe tygodnie związane będą z premierą gry Tank Battle Heroes, w której graczom zza sterów opancerzonych machin bojowych przyjdzie zmierzyć się z dziesiątkami wyzwań, a także z innym graczami w trybach pojedynków i aren. Wspomniany tytuł to pierwsza gra z tego gatunku w portfolio wrocławskiego studia. Co ważne, Tank Battle Heroes przez wiele miesięcy był dostępny w ramach otwartych beta-testów. Dzięki temu twórcy mogli dostawać finalny wygląd gry do potrzeb i wymagań samych użytkowników.
Jednak to tylko jeden z kilku projektów, które są aktualnie na zaawansowanym etapie produkcji i już niedługo zostaną oficjalnie udostępnione szerokiemu gronu odbiorców.
– Jesteśmy spokojni o naszą przyszłość. Do dystrybucji jednej z naszych najbardziej rentownych produkcji na chińskim rynku przygotowywaliśmy się już od dłuższego czasu. Top Speed jest już dawno po wielu wewnętrznych testach technicznych. Powiem więcej – jesteśmy po pierwszej weryfikacji przez zespół z Pekinu. Oznacza to, że lada chwila powinniśmy się pojawić z naszym produktem na pierwszym chińskim sklepie z grami i tym uzyskać dostęp 200 milionów nowych użytkowników – podsumowuje prezes Spółki, Grzegorz Zwoliński.
Kolejne miesiące zapowiadają się w studiu niezwykle intensywnie. Zapowiedziana jest premiera gry Racing Xtreme 2, a także obszerna aktualizacja do jednego z flagowych produktów T-Bull S.A. – Moto Rider GO. Update ma podnieść wskaźniki monetyzacji w tytule, który w ostatnim czasie kumuluje najwięcej pobrań z całego portfolio spółki. Ostatnie wyniki ogłoszone przez wrocławian mówiły o ponad 55 milionach ściągnięć na wszystkich platformach. Warto zaznaczyć, że w tym roku, Moto Rider GO został oznaczony nagrodą Editor’s Choice przez zespół Google Play.
Najważniejszymi krokami milowymi w najbliższym czasie dla T-Bull będą po pierwsze premiera gry na platformie Steam, która pozwoli deweloperowi, specjalizującemu się do tej pory w produkcji gier na platformy mobilne, na przetarcie nowego szlaku. Po drugie, debiut na rynku Chińskim, który jest możliwy dzięki niedawno zawartej umowie z chińskim dystrybutorem. W tym przypadku kluczowe było dostosowanie rozgrywki i ekonomii do wymagań lokalnego konsumenta, który znacząco różni się od europejskich czy amerykańskich graczy.